آخرین اخبار از عیدی و حقوق کارگران در سال 99 از زبان وزیر کار

به گزارش تور یونان ارزان، شریعتمداری درباره آخرین جزئیات مشخص عیدی و حقوق کارگران در سال 99 توضیحاتی داد.

آخرین اخبار از عیدی و حقوق کارگران در سال 99 از زبان وزیر کار

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام کوشش ما حفظ و صیانت از اموال و دارایی های کارگران و بازنشستگان در سازمان تأمین اجتماعی، شستا و صندوق بازنشستگی کشوری است که براساس صورت های اقتصادی سال 97 و 6 ماه ابتدای سال جاری ارزش سهام این مجموعه ها 3 برابر شده است که نشان می دهد در جهت صیانت از دارایی های مردم قدم موثر برداشتیم.

وی اضافه نمود: در کوشش هستیم تا در سال 99 فعالیت های خود را در زمینه گردشگری بازنشستگان و ارائه خدمات درمانی به وسیله بیمه تکمیلی به این قشر افزایش دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کار دیگر ما در لایحه بودجه سال آینده همسان سازی حقوق بازنشستگان است.

شریعتمداری توضیح داد: عیدی کارگران اواسط بهمن ماه به حسابشان واریز می گردد.

وی در مورد میزان حقوق کارگران در سال 99 گفت: تصمیم لازم برای مشخص میزان حقوق کارگران در روز های پایانی سال اخذ می گردد و همچنین جلسات شورای عالی کار با حضور اعضای آن برای مشخص میزان حداقلی سبد معیشت خانوار برگزار می گردد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید میزان دستمزد به گونه ای مشخص گردد که هزینه های فراوری افزایش پیدا نکند، زیرا افزایش قیمت ها به ضرر کارگران است و در کنار آن باید کارگران بتوانند از پس حداقل های زندگی برآیند.

شریعتمداری اضافه نمود: کوشش می کنیم با یک روش سه جانبه گرایی با دو مؤلفه حداقل هزینه معیشت خانوار و همچنین آنالیز نرخ تورم انتظاری سال آینده، پیشنهادات مناسبی را در حوزه دستمزد در شورای عالی کار مطرح کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 864

به "آخرین اخبار از عیدی و حقوق کارگران در سال 99 از زبان وزیر کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از عیدی و حقوق کارگران در سال 99 از زبان وزیر کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید