آخرین جلسه کمیته برگزاری مسابقات مقدماتی جوانان

به گزارش تور یونان ارزان، آخرین نشست اعضای کمیته برگزاری مسابقات مقدماتی فوتبال جوانان آسیا عصر امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

آخرین جلسه کمیته برگزاری مسابقات مقدماتی جوانان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این جلسه با ریاست ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون همچنین نمایندگان کمیته ها و دپارتمان های مرتبط ، نمایندگان ورزشگاه پاس قوامین، سازمان لیگ ، هیات فوتبال و سایر بخش های مربوطه آخرین مباحث مرتبط با برگزاری رقابت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست ابراهیم شکوری با قدردانی از کلیه اعضای کمیته برگزاری مسابقات گفت:خوشحالیم که در سال 1398 فدراسیون فوتبال میزبانی 5 رویداد مهم آسیایی را در فوتبال و فوتسال بر عهده داشته و همچنین برگزاری این مسابقات مورد تایید و قدردانی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است. بدون تردید با همکاری و هماهنگی کلیه بخش های مربوطه مسابقات مقدماتی جوانان هم به خوبی و در سطح استاندارد مورد نظر AFC برگزار خواهد شد.

گفتنی است بازی های مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه چهارم با حضور تیم های جوانان ایران، امارات، قرقیزستان و نپال از 15 تا 19 آبان در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 675

به "آخرین جلسه کمیته برگزاری مسابقات مقدماتی جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جلسه کمیته برگزاری مسابقات مقدماتی جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید