اختصاص 57میلیارد ریال اعتبار به توسعه گردشگری موگرمون در شهرستان لنده

به گزارش تور یونان ارزان، سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 57میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیر ساخت های گردشکری منطقه موگرمون در شهرستان لنده اطلاع داد.

اختصاص 57میلیارد ریال اعتبار به توسعه گردشگری موگرمون در شهرستان لنده

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی روز آدینه 10 مردادماه در نشست آنالیز طرح توسعه منطقه گردشگری موگرمون شهرستان لنده که با حضور فرماندار و مدیر آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضفعان این شهرستان برگزار گشت، گفت: منطقه موگرمون یکی از مهم ترین مناطق گردشگرپذیر لنده در فصل بهار و تابسان است.

او با بیان اینکه با تخصیص 57میلیارد ریال اعتبار، شاهد توسعه و پیشرفت خوبی در حوزه گردشگری لنده خواهیم بود، اظهار کرد: از این مبلغ 25میلیارد ریال اعتبارات دولت از محل تملک دارایی و 32میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت است که به سرمایهگذار بخش خصوصی پرداخت می گردد.

سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بانک گردشگری تفاهم نامه ای آماده کردیم که برای پرداخت تسهیلات سرمایهگذاری در حوزه گردشگری دیگر مسئله ای وجود ندارد.

او اضافه کرد: در چند روز آینده با تخصیص کامل این اعتبار منطقه گردشگری موگرمون برای سرمایهگذاری به فراخوان عمومی گذاشته می گردد.

صفایی گفت که بنیاد مستضفعان برای توسعه شهرستان لنده گام های خوبی برداشته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1213

به "اختصاص 57میلیارد ریال اعتبار به توسعه گردشگری موگرمون در شهرستان لنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 57میلیارد ریال اعتبار به توسعه گردشگری موگرمون در شهرستان لنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید