اختلاف عربستان و روسیه در خصوص سرنوشت توافق کاهش فراوری در آستانه نشست اوپک پلاس خبرنگاران

به گزارش تور یونان ارزان، منابع مطلع از اختلاف عربستان و روسیه در خصوص سرنوشت توافق کاهش فراوری و افزایش فراوری از ماه آوریل خبر دادند.

اختلاف عربستان و روسیه در خصوص سرنوشت توافق کاهش فراوری در آستانه نشست اوپک پلاس خبرنگاران

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، یک منبع مطلع در آستانه نشست اوپک پلاس به ریانوستی گفت عربستان و روسیه در خصوص قرارداد احتمالی میان فراوریکنندگان اوپک پلاس که بر اساس آن از ابتدای ماه آوریل می توانند افزایش فراوری داشته باشند، اختلاف دارند.

به گفته این منابع، سازمان کشور های صادرکننده نفت خام و هم پیمانانش موسوم به اوپک پلاس، با توجه به بهبود قیمت ها، احتمالا از ماه آوریل افزایش فراوری خواهند داشت.

یکی از این منابع به ریانووستی گفت: نگرانی هایی از سوی ریاض وجود دارد بر این اساس که موضع عربستان در خصوص سرنوشت قرارداد کاهش فراوری با موضع مسکو مطابقت ندارد... سعودی ها بر حفظ سطح فراوری اصرار خواهند کرد و در نشست آینده خواهان رویکرد محتاطانه خواهند شد.

این منبع مطلع در خصوص موضع مسکو توضیحی نداد.

الکساندر نوآک، معاون نخست وزیر روسیه از افزایش تدریجی فراوری نفت در میانه بهبود تقاضا و عرضه واکسن کووید 19 حمایت نموده است.

گروه اوپک پلاس در 4 مارس (14 اسفند) طی نشستی سیاست خود را معین خواهند کرد.

دو سوال اساسی در خصوص این گروه وجود دارد. نخست اینکه آیا عربستان از کاهش فراوری داوطلبانه یک میلیون بشکه در روز خود (که در سرانجام ماه آینده میلادی تمام می گردد) عقب می کشد و دوم اینکه آیا جایی برای افزایش اضافی در عرضه از سوی کل گروه وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1580

به "اختلاف عربستان و روسیه در خصوص سرنوشت توافق کاهش فراوری در آستانه نشست اوپک پلاس خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف عربستان و روسیه در خصوص سرنوشت توافق کاهش فراوری در آستانه نشست اوپک پلاس خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید