ادامه جنجال ها درباره اتهامات مربوط به آزار جنسی فرماندار نیویورک

به گزارش تور یونان ارزان، یکی از دستیاران سابق اندرو کومو فرماندار ایالت نیویورک که اخیرا از سوی چندین زن به آزار و اذیت جنسی متهم شده، ملاقات 4 ساعته ای را با بازپرسان این پرونده داشته است.

ادامه جنجال ها درباره اتهامات مربوط به آزار جنسی فرماندار نیویورک

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، شارلوت بنت دستیار سابق اندرو کومو فرماندار ایالت نیویورک روز دوشنبه ملاقات 4 ساعته ای را با بازپرسان دفتر دادستان کل این ایالت داشته است.

بر اساس این گزارش، ملاقات شارلوت بنت با بازپرسان پس از آن انجام شده است که وی به همراه 5 زن دیگر، فرماندار ایالت نیویورک را به آزار و اذیت جنسی متهم نموده اند.

دبرا کاتز وکیل شارلوت بنت در بیانیه ای گفت: موکلم در این ملاقات که به صورت مجازی انجام شد، جزئیات تفصیلی از اتهامات مطرح شده علیه اندرو کومو را در اختیار بازپرسان پرونده قرار داده است.

شارلوت بنت 25 ساله دستیار اجرایی سابق و مشاور فرماندار نیویورک بوده و نوامبر گذشته از این سمت کناره گیری نموده است.

وی گفته است که فرماندار نیویورک از من سئوالاتی درباره زندگی خصوصی و جنسی ام داشته و از من پرسیده است که آیا با مردان بزرگتر از خودم رابطه داشته ام یا نه.

تا به امروز 6 زن که بیشتر آنها قبلا در دفتر فرماندار نیویورک فعالیت می نموده اند، وی را به آزار و اذیت جنسی و رفتارهای نامتناسب متهم نموده اند.

پیش از این نیز تعدادی از سیاستمداران سرشناس و مشهور آمریکایی خواهان استعفای فرماندار نیویورک شده بودند.

اندرو کومو اتهامات مطرح شده از سوی این زنان را رد نموده است. دفتر لیتیشیا جیمز دادستان کل نیویورک تحقیقات مستقلی را درباره این اتهامات شروع نموده است.

کومو گفته است که از این سمت استعفا نخواهد کرد و از افکار عمومی خواسته است تا منتظر نتایج این تحقیقات باشند و از هرگونه پیشداوری خودداری نمایند.

درخواست ها برای استعفای اندرو کومو از اواخر فوریه تا به امروز افزایش یافته است.

کومو اوایل ماه مارس به خاطر این گونه رفتارهایش عذرخواهی نموده ولی حاضر به استعفا و کناره گیری نشده است. وی این ادعا را نیز رد نموده است که کسی را به طور نامتناسب، لمس نموده است.

فرماندار نیویورک اعتراف نموده است که از این گونه رفتارهایش، درس گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1603

به "ادامه جنجال ها درباره اتهامات مربوط به آزار جنسی فرماندار نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جنجال ها درباره اتهامات مربوط به آزار جنسی فرماندار نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید