اراضی20 هزار واحد مسکن ملی مورد تعهد انجمن انبوه سازان در تهران تامین شد

به گزارش تور یونان ارزان، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه اراضی 20 هزار واحد مسکن ملی موردتعهد انجمن انبوه سازان استان تهران تامین شده است از برطرف مسائل تاخیر در بعضی پروژه های متوقف شده اطلاع داد.

اراضی20 هزار واحد مسکن ملی مورد تعهد انجمن انبوه سازان در تهران تامین شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز 24 فروردین در حاشیه شروع عملیات اجرایی یکهزار واحد مسکونی - خدماتی یاس سفید در شهرک واوان در مورد تاخیر در بعضی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران، شرحاتی را ارایه کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بعضی از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در بعضی از شهرهای کشور به دلایلی نیمه کار، متوقف شدند از رفع مسائل آن پروژه ها و از سرگیری عملیات اجرایی آن ها اطلاع داد و گفت: با همراهی فرماندار اسلامشهر و حمایت شهرداری و سایر ارگان ها تاخیر در بعضی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران رفع شده است.

عضو کابینه دولت دوازدهم ادامه داد: پیمانکاران اجرای طرح های اقدام ملی مسکن پیمانکاران متعهد، خوش سابقه و دردمندی هستند که فراوری مسکن جزو دغدغه های آنهاست.

اسلامی با اشاره به اینکه پروژه متوقف شده طرح اقدام ملی مسکن در اسلامشهر از سر گرفته شده است، شرح داد: 20 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن مورد تعهد انجمن انبوه سازان در استان تهران، پروژه هایی هستند که زمین دارند. در این خصوص، بخشی از مجوزها صادر شده و بخشی دیگر بافوریت انجام خواهد شد تا بتوانند سریع تر عملیات را اجرایی نمایند.

وی توضیح داد: مردم متناسب با میزانی که به آنها اعلام می گردد، آورده های خود را واریز نمایند تا پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران از سایر استان های کشور بیشتر از این دچار تاخیر نگردد.

اسلامی گفت: امیدوارم التهاباتی که در بازار مسکن وجود داشت با شرایط ثبات مالی و مالی که در کشور ایجاد می گردد، رفع گردد و قیمت ها واقعی شده تا فراوری مسکن، سهل تر و روان تر دنبال گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1673

به "اراضی20 هزار واحد مسکن ملی مورد تعهد انجمن انبوه سازان در تهران تامین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اراضی20 هزار واحد مسکن ملی مورد تعهد انجمن انبوه سازان در تهران تامین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید