ارسال یادداشت اعتراضی ایران به دولت امارات، منتظر پاسخ هستیم

به گزارش تور یونان ارزان، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نمایندگی های کشورمان یادداشت رسمی به دولت امارات متحده تحویل داده اند که در آن نسبت به شرایط زندان هایی که ایرانیان در آن بازداشت هستند، ابراز نگرانی نموده اند.

ارسال یادداشت اعتراضی ایران به دولت امارات، منتظر پاسخ هستیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه درباره شرایط نگران نماینده ایرانیان بازداشتی در زندان های امارات متحده عربی و پیگیری های دستگاه دیپلماسی در این مورد، گفت: این موضوع را ما پیگیری نموده و هم سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی و همچنین نمایندگی های ما در امارات متحده عربی پیگیر این موضوع هستند.

وی اضافه نمود: نمایندگی های کشورمان یک یادداشت رسمی به دولت امارات متحده تقدیم نموده اند که در آن نسبت به شرایط بهداشتی زندان هایی که ایرانیان در آن بازداشت هستند، ابراز نگرانی نموده اند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید نمود: باید منتظر باشیم که جواب چه خواهد بود؛ ولی این نکته را باید تاکید کنم که نمایندگی های ما پیگیر هستند و کوشش می نمایند شرایط را بهبود بخشند.

لازم به ذکر است، در زندان امارات حدود 150 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند و دولت این کشور اجازه نمی دهد تا خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و لازم به زندانیان برسد. همین موضوع سبب نگرانی خانواده ایرانیانی شده است که در این زندان در بازداشت هستند.

همچنین وزارت امور خارجه بارها تاکید نموده است که پیگیر شرایط ایرانیان بازداشتی در زندان های کشورهای دیگر بوده و به خصوص در دوران کرونا کوشش می نماید تا زمینه آزادی این افراد و بازگشت آنها به کشور را فراهم کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1136

به "ارسال یادداشت اعتراضی ایران به دولت امارات، منتظر پاسخ هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال یادداشت اعتراضی ایران به دولت امارات، منتظر پاسخ هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید