استقلال حواسش به ماجرای شجاعیان هست؟

به گزارش تور یونان ارزان، پرونده شجاعیان هم این روزها برای استقلال دردسرشده است.

استقلال حواسش به ماجرای شجاعیان هست؟

به گزارش خبرنگاران ، بازهم صحبت از داریوش شجاعیان است، بازیکنی که برای استقلال فعلا بازی نمی نماید، امابه لطف رضایتنامه گران قیمتی که داشت هر چند وقت یک بار سوژه می گردد. استقلالی ها هنگام خرید با باشگاه تبریزی قرار گذاشتند که به صورت قسطی پول رضایتنامه شجاعیانرا پرداخت نمایند، اما آبی ها هر بار در پرداخت قسط ها تاخیر دارند و این تاخیر باعث نارضایتی باشگاه تبریزی گردیده است.در ابتدا مسئولان این باشگاه تبریزی اعتراضی به این تاخیر نکردند و بدون سرو صدا قائله را ختم به خیر کردند اما بد قولی های استقلالی ها ادامه دار شد و در نهایت و پس از گذشت یک فصل نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز رسما اعلام نمود که قصد برگرداندن شجاعیان را داریم. موضوعی که باعث شد تا تبریزی ها به کمیته مشخص وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت نمایند.

پس از شکایت مسئولان باشگاه ماشین سازی، باشگاه استقلال فرصت داشت تا به این خواسته تبریزی ها واکنش نشان دهد و رسما نامه ای به کمیته مشخص وضعیت بزند اما آن ها اعتنایی به این موضوع نکردند و حالا ممکن است رای نهایی به ضررشان تمام گردد.

کمیته مشخص وضعیت بازیکنان و مربیان فوتبال به زودی رای خود را براساس مستندات و عدله باشگاه ماشین سازی صادر می نماید و اگر نصیرزاده مدارک قابل قبولی داشته باشد بدون شک شجاعیان پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت دوباره باید برای ماشین سازی به میدان برود. در این بین معلوم نیست این بی توجهی مسئولان باشگاه استقلال به ابلاغیه کمیته مشخص وضعیت بازیکنان عمدی یا سهوی بوده است.روزبه وثوق احمدی رییس کمیته مشخص وضعیت بازیکنان در این خصوص اینطور می گوید: استقلالی ها به نامه کمیته مشخص وضعیت پاسخی نداده اند و پرونده به کمیته ارسال گردیده تا به زودی رای نهایی صادر گردد. معلوم نیست که رای به سود استقلال یا ماشین سازی صادر می گردد چون باید همه جوانب آنالیز تا رای درست صادر گردد.

با این اوصاف باید دید استقلالی ها برای حل این مشکل چه راه حلی دارند و اگر رای نهایی به سود ماشین سازی صادر گردد یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم از جمع شاگردان شفر جدا خواهد شد؟ البته همیشه سر بزنگاه باشگاه استقلال وارد عمل گردیده و شعی می نمایند رضایت نصیر زاده را بگیرد، نصیرزاده هم در تمام اوقات با استقلالی ها کنار آمده و زیاد سخت به آنها نمی گیرد. اما نکته اینجا است که باشگاه استقلال این روزها درگیر پرونده های جور واجور است. از پرونده بازیکنی که فقط تست داده و الان پول می خواهد تا پول رضایتنامه بازیکنی که رباط پاره نموده و عملا در این روزها هیچ منفعتی برای استقلال ندارد. مدیریت این بحران ها وهزینه های مختلف هم بر دوش فتحی است. تیم بحران زده استقلال احتیاج به مدیریت قوی و حساب گردیده دارد. شانه خالی کردن از آنچه که فعلا وظیفه فتحی است، هیچ دردی را دوا نمی نماید. در لا به لای پرونده های مالی آقای مدیرعامل باید حواسش به پرونده شجاعیان هم باشد و رضایت نصیرزاده را بگیرد، نباید پرونده های داخلی هم مانند پرونده های خارجی دردسرساز شوند.

270-220-10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 122

به "استقلال حواسش به ماجرای شجاعیان هست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال حواسش به ماجرای شجاعیان هست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید