اعتصاب 24 ساعته اتحادیه های کارگری یونان در اعتراض به سیاست های ریاضتی

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران: کارگران یونانی قصد دارند روز 6 نوامبر (15 آبان) اعتصاب 24 ساعته ای را در اعتراض به اجرای سیاست های ریاضتی دولت برگزار نمایند.

اعتصاب 24 ساعته اتحادیه های کارگری یونان در اعتراض به سیاست های ریاضتی

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ دولت یونان باید برای دریافقت یاری های مالی بیشتر از نهادهای بین المللی، سیاست های ریاضتی بیشتری را با هدف کاهش بدهی و کسری بودجه اجرا کند که این مساله با مخالفت شدید اتحادیه های کارگری روبرو شده است.

دولت یونان پیش بینی نموده است که سال آینده خواهد توانست از رکود مالی که در شش سال اخیر در آن گرفتار شده رهایی یابد. ارزش تولیدات مالی یونان در شش سال اخیر بیش از 20 درصد کاهش یافته و نرخ بیکاری این کشور بحران زده نیز به بیش از 27 درصد رسیده است.

بعضی کارشناسان مالی بر این باورند که اجرای سیاست های ریاضتی موجب تشدید مسائل و چالش های مالی کشورهای بحران زده منطقه یورو شده است.

دبیر کل بزرگترین اتحادیه کارگری بخش خصوصی یونان در این باره تاکید نمود، با این اعتصاب می خواهیم به دولت و وام دهندگان بین المللی هشدار دهیم که خانوارهای یونانی دیگر نمی توانند اجرای سیاست های ریاضتی بیشتر را تحمل نمایند.

صندوق بین المللی پول و اتحادیه اروپا تاکنون 240 میلیارد یورو یاری مالی به یونان اختصاص داده اند. کارشناسان بین المللی قرار است اواخر ماه جاری میلادی به آتن سفر نمایند تا از نزدیک روند اصلاحات مالی یونان را مورد ارزیابی قرار دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 406

به "اعتصاب 24 ساعته اتحادیه های کارگری یونان در اعتراض به سیاست های ریاضتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب 24 ساعته اتحادیه های کارگری یونان در اعتراض به سیاست های ریاضتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید