امامی: فعلا خانه کشتی شماره 2 را نه به شمشیربازی می دهیم و نه به جودو، در 2 هفته آینده در خصوص هتل آموزشگاه تصمیم گیری می گردد

به گزارش تور یونان ارزان، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: باید به دو فدراسیون که به دنبال دریافت خانه کشتی شماره 2 هستند، بگویم که درحال حاضر فدراسیون کشتی امکان واگذاری این سالن به شرکت توسعه را ندارد.

امامی: فعلا خانه کشتی شماره 2 را نه به شمشیربازی می دهیم و نه به جودو، در 2 هفته آینده در خصوص هتل آموزشگاه تصمیم گیری می گردد

جهت دریافت خدمات چادر آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، محمدابراهیم امامی در خصوص مجادله ایجاد شده بین دو فدراسیون جودو و شمشیربازی در خصوص دریافت خانه کشتی شماره دو (شهید صدرزاده) گفت: پیش از المپیک 2012 لندن در زمان مرحوم خطیب، به دلیل احتیاج مبرمی که کشتی به لحاظ سالن تمرینی داشت، این محل در اختیار فدراسیون کشتی قرا گرفت اما مهم ترین مسئله در این ارتباط این بود قبل از آن، امور اجرایی فدراسیون در محل مجموعه ورزشی شهید شیرودی صورت می گرفت که همان زمان تحویل شرکت توسعه و تجهیز داده شد و فدراسیون کشتی نیز به مجموعه شهید صدرزاده منتقل شد. باید خدمت دو فدراسیون که به دنبال دریافت این سالن هستند، بگویم که درحال حاضر فدراسیون کشتی امکان واگذاری این سالن به شرکت توسعه را ندارد.

سخنگوی فدراسیون کشتی اضافه نمود: از زمانی که ما این سالن را گرفتیم دیگر محلی جداگانه برای کارهای اجرایی فدراسیون نداشتیم، ضمن اینکه ما در آستانه المپیک توکیو هستیم که مهمترین رویداد ورزشی دنیا المپیک است و کشتی یکی از شانس های اصلی کسب مدال در این رویداد است و ما احتیاج به مجموعه تمرینی مناسب برای کشتی گیران داریم.

امامی در پاسخ به این سوال که آیا این مجموعه بعد از المپیک به فدراسیون های خواستار واگذار خواهد شد، تاکید نمود: بعد از المپیک هم ما شرایطی برای تحویل داریم. اولا کشتی به عنوان ورزش اول احتیاج دارد که سالن داشته باشد. فدراسیون برای کارهای اجرایی و اداری احتیاج به مکان مناسب دارد. وقتی مجموعه شهید شیرودی را تحویل دادیم دیگر جایی نداریم، البته فدراسیون کشتی همواره تعاملات لازم با نهادهای مختلف از جمله وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و شرکت توسعه و تجهیز را داشته و خواهیم داشت اما برای اینکه خیال برخی راحت گردد، این را باید بگویم که ما فعلا نمی توانیم این کار را انجام دهیم اما مجموعه ای در حال ساخت است به نام هتل آموزشگاه که 80 درصد کار اجرا شده اما 8 ماهی است که کار متوقف شده و ظرف یکی دو هفته آینده جلسه ای با مسئولان وزارت ورش و سازمان توسعه خواهیم داشت تا در خصوص هتل آموزشگاه مشخص تکلیف گردد.

وی در سرانجام گفت: هفته گذشته نامه ای از اتحادیه آمد مبنی بر تعویق مسابقات جوانان دنیا که کنگره سالیانه اتحادیه دنیای هم قرار بود آنجا برگزار گردد. قبل از آن هم نامه ای دریافت نموده بودیم که کلیه فعالیت ها تا 10 تیر ماه تعطیل است و این شامل کلیه رده های سنی می گردد. تصمیم گیری در خصوص همه این موارد مستلزم جلسه اتحادیه دنیای در آینده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 907

به "امامی: فعلا خانه کشتی شماره 2 را نه به شمشیربازی می دهیم و نه به جودو، در 2 هفته آینده در خصوص هتل آموزشگاه تصمیم گیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی: فعلا خانه کشتی شماره 2 را نه به شمشیربازی می دهیم و نه به جودو، در 2 هفته آینده در خصوص هتل آموزشگاه تصمیم گیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید