اهواز| فریسات: مقابل نساجی دنبال سه امتیاز هستیم

به گزارش تور یونان ارزان، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه تیمی چون نساجی مازندران در لیگ برتر حضور دارد، ابراز خرسندی کرد و گفت که در دیدار فردا به سه امتیاز فکر می نمایند.

اهواز| فریسات: مقابل نساجی دنبال سه امتیاز هستیم

به خبرنگاران از اهواز، عزیز فریسات در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی قائمشهر گفت: مشکلی برای پورموسوی پیش آمد و نتوانست به نشست بیاید. نساجی تیم ریشه دار و خوبی است که طرفداران زیادی دارد. ما خوشحال می شویم امثال این تیم ها و ملوان در لیگ برتر باشند.

وی اضافه نمود: به دنبال این هستیم که فردا از بازی خانگی مان 3 امتیاز را کسب کنیم. می دانیم با تیم سردشواری بازی داریم اما امیدوارم با یک بازی خوب و تماشاگر پسند بتوانیم هواداران را راضی به منزل بفرستیم.

فریسات راجع به این که تیمش چه زمانی در شرایط مناسب قرار خواهد گرفت، مطرح نمود: بازی های هفته های اول لیگ همیشه برای همه تیم ها دشوار است، از این جهت که تیم ها برای همدیگر شناخته گردیده نیستند و با تغییراتی که داشتند احتیاج به زمان است تا بتوانند به خوبی یکدیگر را بررسی نمایند. مطمئناً اگر 3، 4 بازی بگذرد این شرایط تغییر خواهد نمود. ما هم تمام کوشش خود را می کنیم بهترین بررسی را از رقبای خود داشته باشیم و شک نکنید هفته به هفته بهتر خواهیم گشت.

مربی فولاد درباره این که چرا تیمش در خطوط مختلف خوب عمل نمی کند و هنوز ناهماهنگ به نظر می آید، یادآور گشت: همانطور که گفتم در هفته های ابتدایی فصل نه فقط برای تیم ما بلکه برای همه تیم ها این شرایط وجود دارد، پرسپولیس در هفته اول مقابل پدیده به مشکل خورد و در هفته سوم هم مقابل استقلال خوزستان حتی نتوانست یک موقعیت گل ایجاد کند، نگاه نکنید برخی تیم ها بر روی اتفاقات به گل می رسند. خیلی تیم ها هنوز شکل واقعی خود را پیدا ننموده اند و ما هم همین شرایط را داریم. قطعا چند هفته بگذرد شرایط بهتر خواهد گشت، چرا که تیم ها هم خودشان را بهتر خواهند شناخت و هم حریفانشان را.

وی درباره اینکه تیمش می تواند هواداران پرتعداد خود را راضی کند، گفت: تیمی مثل فولاد که هواداران پرتعدادی دارد، قاعدتاً همیشه برنده و مدعی باگشت، فردا هم ما با تیمی بازی داریم که خود را خیلی خوب تقویت نموده و مربی جوان و کاربلدی سود می برد. آنها را به خوبی بررسی کردیم و دنبال این هستیم تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم. برای این بازی میثم دورقی در اختیار خواهیم داشت و پیمان شیرزادی غایب است.

فریسات اضافه نمود: می خواهم از هواداران فولاد بخواهم تا فردا استقبال خوبی از بازی ما به عمل آورند، آنها همیشه چه در سرما و چه در گرما یار و یاور تیم بودند و شایسته تقدیر هستند. آنها بدون اینکه چشم داشتی داشته باشند و یک ریال پول بگیرند از تیم شان حمایت می نمایند و این مسئله بسیار با ارزش است.

منبع: tn.ai
انتشار: 10 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 75

به "اهواز| فریسات: مقابل نساجی دنبال سه امتیاز هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز| فریسات: مقابل نساجی دنبال سه امتیاز هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید