باقری: در حد سرمربیگری پرسپولیس نیستم

به گزارش تور یونان ارزان، کریم باقری گفته که خودش را در حد سرمربیگری پرسپولیس نمی داند و حتی اگر باشگاه چنین پیشنهادی بدهد، نمی پذیرد.

باقری: در حد سرمربیگری پرسپولیس نیستم

باقری: در حد سرمربیگری پرسپولیس نیستم

به نظر می رسد که کریم باقری هم مثل طرفداران پرسپولیس جدایی برانکو را هنوز باور نکرده که می گوید: در این مورد اخبار رسانه ها را دنبال می کنم و صبح امروز هم حرف های ایرج عرب را در رادیو شنیدم. به نظر می آید همه چیز تا فردا معین خواهد شد. فعلا برانکو درخواست جدایی داده و باید به نظرش احترام گذاشت. در صورتی که تا فردا جدایی برانکو قطعی گردد، حتما برای پیدا کردن جانشین برای او از سوی باشگاه اقدام خواهد شد.

باقری اما اصلا از تندی واکنش های طرفداران تعجب نکرده: طبیعی است که چنین جوی راه بیفتد. برانکو آنقدر در پرسپولیس خوب نتیجه گرفته که طرفداران حق دارند بابت رفتن او ناراحت باشند. باید پذیرفت که هر آمدنی رفتنی دارد و برانکو هم حتما برای تصمیم خود دلایلی دارد. در حال حاضر کاری از دست کسی بر نمی آید و باشگاه همه کوشش خود را برای حفظ برانکو انجام می دهد.

از کریم باقری پرسیده اند که آیا در صورت دریافت پیشنهاد احتمالی سرمربیگری پرسپولیس، این مسئولیت را می پذیرد؟ او پاسخ داده: نه، من اصلا خودم را در حد و اندازه های سرمربیگری تیم بزرگی چون پرسپولیس نمی بینم. در صورت جدایی برانکو، انشاءالله یک مربی خوب را برای جانشینی او انتخاب خواهند کرد. هر مربی ای هم که آمد، حق دارد در خصوص همکاری یا جدایی من تصمیم بگیرد اما یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم.

جدایی احتمالی بازیکنان پرسپولیس بعد از رفتن برانکو هم موضوع دیگری است که کریم باقری درباره اش گفته: تصمیم با خود بازیکنان است که بمانند یا بروند. اجازه بدهید اول تکلیف سرمربی معین گردد، بعد ببینیم بازیکنان چه تصمیمی می گیرند. هر چند حق طبیعی آنهاست که برای آینده شان تصمیم بگیرند.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 309

به "باقری: در حد سرمربیگری پرسپولیس نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: در حد سرمربیگری پرسپولیس نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید