آنالیز اتفاقات بازی تراکتورسازی با حضور استاندار

به گزارش تور یونان ارزان، اتفاقات دیدار تیم های تراکتور و پیکان با حضور مالک باشگاه تراکتور و استاندار آذربایجان شرقی آنالیز شد.

آنالیز اتفاقات بازی تراکتورسازی با حضور استاندار

به گزارش مهر، در نشستی که امروز، شنبه 31 فروردین، با حضور مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز و دکتر محمدرضا پورمحمدی و جمعی از مسئولان استانی برگزار گردید، مسائل و مسائل تیم تراکتور و اتفاقات پیش آمده در سرانجام مسابقه این تیم با تیم پیکان در جریان رقابت های لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور آنالیز شد.

محمدرضا پورمحمدی در این نشست خواهان رسیدگی به موقع به حواشی مسابقات فوتبال از سوی فدراسیون فوتبال کشور شد و مدیرکل ورزش و جوانان استان را مأمور کرد تا این موضوع را پیگیری و نتیجه را اطلاع رسانی کند.

وی همچنین از کوشش ها و زحمات عوامل نیروی انتظامی، طرفداران فهیم تیم تراکتور و مجموعه دست اندرکاران ورزش استان، در مدیریت حواشی و اتفاقات اتفاق افتاده در جریان مسابقه تیم تراکتور قدردانی کرد.

در این نشست معاون سیاسی و امنیتی استاندار، رئیس مجمع نمایندگان استان، جانشین فرماندهی انتظامی و مدیران کل صداوسیما و ورزش و جوانان استان، نمایندگان دادگستری و اداره کل اطلاعات استان و مالک باشگاه تراکتور حضور داشتند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 263

به "آنالیز اتفاقات بازی تراکتورسازی با حضور استاندار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز اتفاقات بازی تراکتورسازی با حضور استاندار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید