برنامه رایگان سامسونگ برای پاک کردن گوشی کاربران از کرونا آغاز شد

به گزارش تور یونان ارزان، سامسونگ در حال توسعه سریع برنامه پاک کردن گوشی کاربران خود است. این شرکت قصد دارد برای مبارزه با گسترش ویروس کرونا از طریق تلفنهای هوشمند، طرح رایگانی را توسعه دهد که گوشی کاربران را از ویروس پاک می کند.

برنامه رایگان سامسونگ برای پاک کردن گوشی کاربران از کرونا آغاز شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بر اساس اطلاعات وبلاگ SamMobile و وب سایت پشتیبانی سامسونگ در مالزی سامسونگ ، سامسونگ برنامه جدیدی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تلفن هوشمند خود را به صورت رایگان و با استفاده از نور UV-C تمیز کنید.

این سرویس در مراکز خدمات سامسونگ در دسترس خواهد بود و احتمالا حداقل 19 کشور جهان را پوشش می دهد. اطلاعات صفحه پشتیبانی همچنین حاکی از آن است که این سرویس برای دستگاههای غیر سامسونگ نیز در دسترس خواهد بود. سامسونگ این برنامه را با این هدف راه اندازی می کند که در کنار تمرکز بیشتر بر شستن دست ها و ضد عفونی کردن سطوح، تلفنهای همراه به عنوان منبع آلودگی شناخته نشوند.

شرکت سامسونگ می گوید تلفن شما را با نور UV-C ضدعفونی می کند تا میکروب ها و باکتری ها را بکشد ، درست مانند این که تلفن خود را با صابون بشویید. این شرکت همچنین می گوید پیش از اجرای این طرح، محصولات مختلف را با نور مذکور آزمون و بررسی کرده است تا مطمئن شود این نور، خطری برای گوشی کاربر نداشته باشد و به تلفن هوشمند آسیب نمی رساند. همچنین هشدار می دهد که اثر بخشی فرایند ضد عفونی بسته به مدل تلفن ممکن است متفاوت باشد.

صفحه پشتیبانی سامسونگ اعلام کرده که این سرویس در کلیه مراکز خدمات سامسونگ در مالزی و برای همه دارندگان دستگاه های تلفن همراه ، خواه تلفن سامسونگ داشته باشید یا نه ، در دسترس خواهد بود. این خدمات در ایالات متحده ، آرژانتین ، شیلی ، ویتنام ، کرواسی ، دانمارک ، فنلاند ، ژاپن ، کره ، مالزی ، نیوزلند ، نروژ ، پاکستان ، پرو ، لهستان ، روسیه ، اسپانیا ، سوئد و اوکراین در دسترس خواهد بود.

این برنامه در حالی آغاز شده است که آژانس های بهداشتی مانند سازمان بهداشت جهانی و مراکز کنترل و حمایت از بیماری ها به عموم مردم توصیه می کنند که به طور مکرر دست های خود را بشویند و سطوح لمس شده را ضد عفونی کنند. با توجه به اینکه ما تلفن های هوشمند خود را بیش از 50 بار در روز لمس می کنیم ، بهتر است به نظافت گوشی خود توجه کنیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 954

به "برنامه رایگان سامسونگ برای پاک کردن گوشی کاربران از کرونا آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه رایگان سامسونگ برای پاک کردن گوشی کاربران از کرونا آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید