بزودی عرضه اولیه سهام شرکت پالایش قطران زغال سنگ در بورس

به گزارش تور یونان ارزان، مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان از عرضه اولیه سهام شرکت پالایش قطران زغال سنگ در بورس در آینده نزدیک اطلاع داد.

بزودی عرضه اولیه سهام شرکت پالایش قطران زغال سنگ در بورس

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، جواد اوجی با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت پالایش قطران زغال سنگ یکی از شرکت های فعال در زیرمجموعه هلدینگ انرژی گستر سینا است که 60 درصد سهام آن در اختیار بنیاد مستضعفان واقع شده است و 40 درصد آن نیز در مالکیت ذوب آهن اصفهان است و با توجه به تکمیل فرایند های قانونی برای ورود این شرکت به بازار سرمایه، شرکت پالایش قطران زغال سنگ به زودی وارد بورس می گردد.

مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا ادامه داد: این شرکت با پالایش پسماند شیمیایی واحد های کک سازی (قطران زغال سنگ)، محصولاتی از جمله روغن های سنگین، نیمه سنگین، نفتالین و همچنین پوشش های نواری داخلی و خارجی خطوط انتقال نفت و گاز را فراوری می نماید.

به گفته اوجی، در حال حاضر 2 شرکت حفاری شمال و نفت بهران، از زیرمجموعه های هلدینگ انرژی گستر سینا در بازار سرمایه فعالند و شرکت پالایش قطران زغال سنگ، به عنوان سومین شرکت این هلدینگ، بزودی وارد بازار سرمایه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1349

به "بزودی عرضه اولیه سهام شرکت پالایش قطران زغال سنگ در بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزودی عرضه اولیه سهام شرکت پالایش قطران زغال سنگ در بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید