تجمع هزاران نفر برای جشن سال نو در ووهان چین یک سال پس از شیوع کرونا

به گزارش تور یونان ارزان، شهر یازده میلیون نفری ووهان در سال گذشته میلادی، به مدت حدود 3 ماه در قرنطینه بود. هزاران نفر از ساکنان این شهر در اثر بیماری کرونا جان باختند.

تجمع هزاران نفر برای جشن سال نو در ووهان چین یک سال پس از شیوع کرونا

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

هزاران نفر از ساکنان شهر ووهان چین، نخستین منطق ای در دنیا که به ویروس کرونا آلوده شد، با تجمع در مرکز شهر آغاز سال 2021 میلادی را جشن گرفتند.

به گزارش یورونیوز، حدود یک سال پیش، سازمان دنیای بهداشت نخستین افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهر ووهان را مورد تایید قرار داد. اکنون پس از گذشت یک سال به نظر می رسد که این بیماری از این شهر رخت بربسته است. با این حال تجمع نمایندگان در مراسم شب سال نو میلادی ماسک بر صورت داشتند و این مراسم با حضور گسترده پلیس برگزار گردید.

پلیس به اندک افرادی که ماسک به صورت نداشتند تذکر می دادند که اگر مایلند در مراسم شرکت نمایند باید ماسک بزنند.

شهر یازده میلیون نفری ووهان در سال گذشته میلادی، به مدت حدود 3 ماه در قرنطینه بود. هزاران نفر از ساکنان این شهر در اثر بیماری کووید 19 جان باختند.

یکی از ساکنان این شهر که در مراسم شب سال نو شرکت نموده بود به خبرگزاری فرانسه گفت: سال 2020 بخاطر شیوع کرونا سال خیلی سختی برای ما بود، بویژه در ووهان. این چیزی بود که ما هرگز فراموش نخواهیم کرد.

ووهان اکنون شهر تقریبا بدون ویروس کرونا اعلام شده و در روزهای اخیر واکسیناسیون گروه های ویژ ه ای از ساکنانش را آغاز نموده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1490

به "تجمع هزاران نفر برای جشن سال نو در ووهان چین یک سال پس از شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع هزاران نفر برای جشن سال نو در ووهان چین یک سال پس از شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید