تحریم ها انگیزه ما را بیشتر و حرکت ما را تسریع می نماید

به گزارش تور یونان ارزان، فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تحریم های ظالمانه نه تنها هیچ مانعی در جهت پیشرفت نیروی هوایی ایجاد نخواهد کرد بلکه انگیزه ما را بیشتر و حرکت ارتش را در این جهت تسریع می نماید.

تحریم ها انگیزه ما را بیشتر و حرکت ما را تسریع می نماید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده با اشاره به پیشرفت های متعددی که در صنعت هوایی اجرا شده است، اضافه نمود: ما در صنعت هوایی حرکت بسیار خوبی را برای رشد و توسعه فناوری هوایی شروع نموده ایم که ساخت جنگنده کوثر و جت آموزشی یاسین نمونه هایی از این پیشرفت ها محسوب می گردد.

امیر نصیرزاده گفت: قطعاً در آینده شاهد موفقیت هایی بزرگتر خواهیم بود چرا که راه برای ما باز شده است و دیگر هیچ مانعی برای پیشرفت و تعالی در حوزه فناوری هوایی برای ما وجود ندارد و این حرکت رو به جلو به طور مستمر ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تحریم های ظالمانه انگیزه ما را بالاتر می برد، گفت: دشمنان بدانند که تحریم های ظالمانه هیچ مانعی در جهت پیشرفت ما ایجاد نخواهد کرد و در واقع حرکت ما را در جهت پیشرفت تسریع می بخشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه خلبانان و کارشناسان ما با همکاری کارشناسان فنی صنعت هوایی در ساخت هواپیمای یاسین کوشش کردند، اضافه نمود: بحمدالله این جت آموزشی با موفقیت پرواز آزمایشی را انجام داد و در آینده نزدیک خط فراوری آن کار خود را شروع می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 663

به "تحریم ها انگیزه ما را بیشتر و حرکت ما را تسریع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم ها انگیزه ما را بیشتر و حرکت ما را تسریع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید