ترامپ و پوتین به توافق رسیدند

به گزارش تور یونان ارزان، ایسنا نوشت: سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای خاطرنشان کرد، روسای جمهور آمریکا و روسیه در جریان تماسی تلفنی بر لزوم مقابله با بحران ویروس کرونا و با ثبات کردن بازارهای جهانی انرژی تاکید کردند.

ترامپ و پوتین به توافق رسیدند

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، جود دیر، سخنگوی کاخ سفید در این بیانیه گفت : دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، همتای روسی اش درباره همکاری نزدیک به وسیله گروه 20 برای راه اندازی یک کمپین بین المللی با هدف شکست بحران کرونا و نیروی تازه بخشیدن به اقتصاد دنیای توافق کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این دو رهبر همچنین درباره مسائل مهم دوجانبه و بین المللی گفت وگو نموده و بر اهمیت ثبات در بازارهای دنیای انرژی تاکید کردند.

در همین حال، کرملین نیز ضمن تایید این تماس تلفنی، در بیانیه ای خاطرنشان کرد: پوتین و ترامپ نسبت به گسترش ویروس کرونا در سراسر دنیا به شدت ابراز نگرانی نموده و با آنالیز راه هایی برای تقویت همکاری ها در زمینه مبارزه با این ویروس توافق کردند.

این تماس تلفنی از سوی واشنگتن برقرار شد.

در این بیانیه کرملین آمده است: پوتین و ترامپ یکدیگر را از اقداماتی که برای مبارزه با پاندمی ویروس کرونا انجام داده اند، آگاه ساختند. آنها درباره احتمال همکاری نزدیک این دو کشور در این زمینه صحبت کردند. رهبران آمریکا و روسیه همچنین بر سر ادامه ارتباطات و تماس های دوجانبه شان توافق کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ترامپ و پوتین همچنین درباره شرایط کنونی بازار دنیای نفت گفتگو نموده و توافق کردند که رایزنی های روسیه و آمریکا در این زمینه به وسیله وزرای انرژی این دو کشور دنبال گردد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 994

به "ترامپ و پوتین به توافق رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ و پوتین به توافق رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید