تسهیلات بانکی کم بهرە بە دستفروشان خیابان فردوسی پرداخت می شود

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران/کردستان استاندار کردستان از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 15 میلیون تومانی برای 200 نفر از دستفروشان واقعی خبر داد.

تسهیلات بانکی کم بهرە بە دستفروشان خیابان فردوسی پرداخت می شود

بهمن مرادنیا در دیدار با کنندگان دستفروشان خیابان فردوسی، با بیان اینکه هدف ما در کردستان خدمت به مردم استان است و از هر امکان و راهکاری در راستای تحقق این امر تلاش خواهیم کرد، اظهار کرد: ما درک می کنیم که در شرایط اقتصادی موجود دستفروشان واقعی از لحاظ معیشتی در تنگنا هستند اما این روش کسب وکار باید تغییر پیدا کند.

مرادنیا به شرایط نامناسب و اسفبار خیابان فردوسی تا قبل از تصمیم به ساماندهی و تبدیل آن به پیاده راه اشاره کرد و گفت: برای رفاه حال شهروندان و ساماندهی این خیابان مهم هزینه های بسیاری اجرا شده و شایسته نیست این مکان دوباره به محل حضور دستفروشان تبدیل شود، ضمن اینکە این امر نیز مورد درخواست عموم مردم شهر سنندج است.

وی اضافه نمود: با هماهنگی شهرداری و رعایت ضوابط دستفروشان می توانند به صورت شب بازار از این پیاده راه استفاده کنند و بی گمان جذابیت این خیابان به حدی خواهد بود که بتواند مخارج زندگی دستفروشان را تامین کند.

وی از دستفروشان درخواست کرد که در میان خود کنندگانی برای شناسایی دستفروشان واقعی انتخاب کنند.

استاندار کردستان همچنین از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 15 میلیون تومانی برای 200 نفر از دستفروشان واقعی خبر داد و یادآور شد: دستفروشان می توانند از این تسهیلات در جهت ایجاد یک شغل پایدار استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1474

به "تسهیلات بانکی کم بهرە بە دستفروشان خیابان فردوسی پرداخت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات بانکی کم بهرە بە دستفروشان خیابان فردوسی پرداخت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید