ثبت 107 گزارش در اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان از ابتدای شیوع کرونا

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از ورود 107 فقره گزارش در خصوص لوازم بهداشتی به تعزیرات حکومتی خوزستان اطلاع داد.

ثبت 107 گزارش در اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان از ابتدای شیوع کرونا

نعمت الله بیرانوندی اظهارکرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 107 فقره گزارش در سامانه تعزیرات حکومتی ثبت و به تعداد 88 فقره از آن رسیدگی شده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، وی گفت: از این تعداد گزارش 105 فقره مربوط به کالا و خدمات و 2 فقره قاچاق است.

بیرانوندی توضیح داد: جریمه نقدی متهمینی که آرای پرونده های آنان تا کنون صادر شده و اکثرا احتکار و قاچاق لوازم بهداشتی از جمله دستکش، ماسک، الکل و تب سنج بوده، مبلغ یک میلیارد و 392 میلیون ریال است.

وی گفت: قابل ذکر است اقلام بهداشتی که از نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی مورد تایید بودند جهت استفاده در مقوله مبارزه با ویروس کرونا در اختیار معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار داده شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان در انتها ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه های ناظر خاطر نشان کرد: همکاران بنده در شعب تعزیرات حکومتی سراسر استان آماده اند تا ریشه کنی این ویروس منحوس در کنار دستگاه های ناظر باشند و هر موقع احساس احتیاج شد در گشت های مشترک آنان شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1024

به "ثبت 107 گزارش در اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان از ابتدای شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 107 گزارش در اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان از ابتدای شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید