حقوق 16 میلیونی نامزد اصولگرا جنجالی شد ، حقوق از دو نهاد، آپارتمان 133 متری در دولت تهران و ...

به گزارش تور یونان ارزان، توئیت یکی از نامزدهای اصولگرای انتخابات مجلس یازدهم درباره حقوق و دارایی های خود بازتاب های گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

حقوق 16 میلیونی نامزد اصولگرا جنجالی شد ، حقوق از دو نهاد، آپارتمان 133 متری در دولت تهران و ...

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایران، امیر سیاح در توئیتی، حقوق و اموال خود بعد از 25 سال کار به عنوان تهیه نماینده ارشد با PhD را این گونه اعلام نموده است: یک آپارتمان 133 متری در خیابان دولت تهران، یک خودرو سواری چانگان، کل دریافتی 16 میلیون تومان در ماه شامل 11.5 میلیون تومان از صدا و سیما و 4.5 میلیون تومان از مرکز پژوهش های مجلس.

او البته نوشته که عضو هیأت مدیره هیچ جایی نیست و کاسبی خصوصی هم ندارد. همسرش هم خانه دار و مالک یک خانه روستایی کوچک در سوادکوه است.

او البته در توئیتی دیگر گفت وگوی خود با دوست 20 ساله ای را منتشر نموده که در آن با بیان اینکه وقتی همسن او بوده، از خروسخون تا بوق سگ مسافرکشی، ویزیتوری، تدریس خصوصی، پرسکاری، روزنامه فروشی، جوراب بافی و... می نموده است.

او نوشته است: کسی که مهارت و پشتکار و غیرت داشته باشه و در این تهران کمتر از ماهی 10 تومان دربیاره، عیب از خودشه.

عصر ایران از جمله در واکنش به این توئیت ها در یادداشتی نوشته: این توئیت ها و این حرف ها نشان می دهد آنهایی که سودای خدمت (شما بخوانید قدرت) در سر دارند، هیچ شناختی از جامعه و مردم ندارند. آنها اصلاً نمی دانند مردم در شهرهای مختلف ایران چگونه زندگی می نمایند؟با این فاصله ایجاد شده میان مسئولان و مردم نمی گردد امید داشت مسئله ای از این جامعه حل گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 848

به "حقوق 16 میلیونی نامزد اصولگرا جنجالی شد ، حقوق از دو نهاد، آپارتمان 133 متری در دولت تهران و ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق 16 میلیونی نامزد اصولگرا جنجالی شد ، حقوق از دو نهاد، آپارتمان 133 متری در دولت تهران و ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید