خبرنگاران آتش سوزی انبار لوازم خانگی در گناوه پس از 10 ساعت مهار شد

به گزارش تور یونان ارزان، گناوه - خبرنگاران - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: آتش سوزی گسترده یک انبار لوازم خانگی در این شهر با تلاش ماموران این ایستگاه و همکاری مردمی پس از 10 ساعت در بامداد سه شنبه مهار شد.

خبرنگاران آتش سوزی انبار لوازم خانگی در گناوه پس از 10 ساعت مهار شد

ولی سیفی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: ماموران این ایستگاه درپی تماس تلفنی با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی انبار لوازم خانگی با فاصله زمانی 2 دقیقه در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کردند.

وی اظهارکرد: عملیات امداد و نجات باتوجه به شدت حریق و حرارت بسیار زیاد به علت دو فومه بودن سقف انبار به طرف پایین و ایزوگام دیوار ساختمان همجوار با مشکل روبرو شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: دراین عملیات نفس گیر، آتش سوزی پس از 10ساعت مهار شد و اجناس سوخته شده برای جلوگیری از بروز دوباره آتش سوزی به خارج از انبار انتقال و در محل مناسب ایمن شد.

وی افزود: این حادثه خسارات مالی فراوان برجای گذاشت و یکی از آتش نشانان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

سیفی شروع آتش سوزی را ساعت 18:40 روز دوشنبه و خاتمه آن را 4:400 دقیقه بامداد سه شنبه گفت و گفت: علت آتش سوزی در حال بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: با فروکش کردن آتش، ماموران ایستگاه هم اکنون در حال لکه گیری انبار لوازم خانگی هستند تا در صورت مشاهده آتش خفته ، اقدام به خاموشی آن کنند.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1610

به "خبرنگاران آتش سوزی انبار لوازم خانگی در گناوه پس از 10 ساعت مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش سوزی انبار لوازم خانگی در گناوه پس از 10 ساعت مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید