خبرنگاران اتفاقی جالب در بازگشایی مجدد لیگ برتر؛ بدون صفر- صفر

به گزارش تور یونان ارزان، تهران- خبرنگاران- مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در حالی مجددا شروع شد که برخلاف تصور همگان، بازی بدون گلی نداشتیم.

خبرنگاران اتفاقی جالب در بازگشایی مجدد لیگ برتر؛ بدون صفر- صفر

هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر طی روزهای هشتم و نهم تیرماه برگزار گردید و نتایج جالبی در آن رقم خورد که منجر به جا به جا شدن چند تیم در جدول رده بندی شد.

یکی از نکات جالب توجه و شاید دور از انتظار این هفته، رد و بدل شدن 21 گل و همچنین به ثبت نرسیدن هیچ بازی با نتیجه مساوی بدون گل بود. تمامی بازی ها حداقل یک گل را داشت و جدال تراکتور و نساجی که یک بر صفر شد کم گل ترین بازی هفته بود. در سوی مقابل تقابل پیکان-پرسپولیس و شاهین-نفت مسجد سلیمان با رد و بدل شدن چهار گل، پرگل ترین بازی های هفته بیست و دوم نام گرفتند.

به جز 2 تیم پارس جنوبی جم و گل گهر سیرجان، 14 تیم دیگر پیروز شدند دروازه رقبای خود را باز نمایند تا تعیین گردد همه تیم ها با رویکرد تهاجمی تر نسبت به سابق وارد میدان شدند. انتظار می رفت دوری چند ماهه تیم ها از میادین باعث گردد تا مانند اوایل فصل شاهد بازی های کم گل و رد و بدل شدن گل های کمتری باشیم اما 21 گل زده شده و میانگین 2.62 گل هر بازی خلافش را ثابت کرد.

پرسپولیس با زدن سه گل بهترین تیم از لحاظ تعداد گل زده بود. تیم یحیی گل محمدی به ضعیف ترین خط دفاع لیگ رحم نکرد و آنها را با نتیجه خوبی شکست داد. حال باید دید در هفته بیست و سوم چه نتایجی رقم می خورد. طبیعتا با نزدیک شدن به هفته های پایانی باید شاهد زده شدن گل های بیشتری باشیم.

در ضمن سعید صادقی و مهدی عبدی با زدن 2 گل در این هفته به نوعی آقای گل های هفته بیست و دوم بودند. جالب است که هر 2 نفر پیش از این در امر گلزنی چندان پیروز نبودند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1157

به "خبرنگاران اتفاقی جالب در بازگشایی مجدد لیگ برتر؛ بدون صفر- صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اتفاقی جالب در بازگشایی مجدد لیگ برتر؛ بدون صفر- صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید