خبرنگاران ارائه مشاوره تلفنی رایگان متد داوطلبان هلال احمر به مردم در گیلان

به گزارش تور یونان ارزان، رشت - خبرنگاران - مدیرعامل هلال جمعیت احمر گیلان گفت: طرح مشاوره تلفنی متد مشاوره تلفنی داوطلبان این جمعیت به مردم راه اندازی شد.

خبرنگاران ارائه مشاوره تلفنی رایگان متد داوطلبان هلال احمر به مردم در گیلان

مهدی ولی پور عصر روز پنجشنبه در گفت و گو یا خبرنگار خبرنگاران افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و نیز لزوم رعایت و حفظ فاصله اجتماعی توسط شهروندان و تدابیر لازم برای تامین نیازها، خدمات اجتماعی و اساسی روزمره مردم و خطراتی که حضور فیزیکی شهروندان را برای دریافت این خدمات تهدید می نماید، طرح مشاوره تلفنی برای مردم گیلان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به همکاری سمن ها در اجرای این طرح برای ارائه خدمات مشاوره تلفنی به مردم گفت: تعدادی از داوطلبان هلال احمر، سازمان های مردم نهاد و کانون کلینیک های مددکاری گیلان نسبت به اجرای طرحی تحت عنوان مشاوره تلفنی داوطلبان متد برای ارایه خدمات مشاوره رایگان به مردم اقدام نموده اند.

وی افزود: در مشاوره تلفنی متد در زمینه های مختلف پزشکی، حقوقی، روانشناسی و مددکاری اجتماعی با استفاده از ظرفیت پزشکان، وکلا، روانشناسان و مددکاران اجتماعی نسبت به ارائه مشاوره به مردم اقدام می گردد.

مدیرعامل هلال احمر استان گیلان بیان داشت: ایفاء مسئولیت اجتماعی در قبال مردم و برطرف بخشی از مسائل و تأمین نیازهای شهروندان از اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: مردم در گیلان برای دریافت شماره تلفن ها در اجرای این طرح و بهره مندی از پزشکان، روانشناسان و مددکاران اجتماعی و غیره به سایت gilan. rcs.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1018

به "خبرنگاران ارائه مشاوره تلفنی رایگان متد داوطلبان هلال احمر به مردم در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارائه مشاوره تلفنی رایگان متد داوطلبان هلال احمر به مردم در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید