خبرنگاران ایران از نهاد دولتی کانادا برای آنالیز جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی دعوت کرد

به گزارش تور یونان ارزان، تهران-خبرنگاران- روزنامه شیکاگو تریبیون به نقل از هیات امنیت حمل ونقل کانادا نوشت، ایران از این سازمان دعوت نموده تا در آنالیز اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در هر زمان و مکانی که این آنالیز ها انجام گردد، شرکت داشته باشند.

خبرنگاران ایران از نهاد دولتی کانادا برای آنالیز جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی دعوت کرد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

این رسانه مدعی شد مقام های ایرانی اظهارات ضد و نقیضی را درباره ارسال اطلاعات پرواز این هواپیما و دستگاه های ضبط صدای خلبان به خارج برای تحلیل و آنالیز مطرح نموده اند.

گزارش اولیه سازمان هوانوردی کشوری ایران نشان می داد که مقام های ایرانی از مقام های فرانسوی و آمریکایی خواسته اند تجهیزات به روزی را برای آنالیز اطلاعات در ایران ارسال نمایند.

هیات امنیت حمل و نقل کانادا همچنین گفت که تیم دوم محققان خود را برای آنالیز اسناد در هر زمان و مکان ممکن اعزام خواهد نمود.

بویینگ 737 شرکت هواپیمایی اوکراین با 176 مسافر و 9 خدمه پروازی که صبح چهارشنبه 18 دی ماه جاری تهران را به مقصد کی یف پایتخت اوکراین ترک می کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن به شهادت رسیدند.

صبح شنبه 21 دی ماه جاری، ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید نمود که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت شلیک پدافند هوایی قرارگرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 934

به "خبرنگاران ایران از نهاد دولتی کانادا برای آنالیز جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایران از نهاد دولتی کانادا برای آنالیز جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید