خبرنگاران جابه جایی مسافر در استان مرکزی 66 درصد کاهش یافت

به گزارش تور یونان ارزان، اراک - خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: جابه جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی این استان از ابتدای اسفندماه تا به امروز و با مشاهده ویروس کرونا در استان، نسبت به ماه گذشته 66 درصد کاهش یافته است.

خبرنگاران جابه جایی مسافر در استان مرکزی 66 درصد کاهش یافت

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

علی زندی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: یک هزار و 489 مسافر در اسفندماه سال جاری با ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی به نقاط مختلف کشور جابه جا شده است که این تعداد نسبت به بهمن ماه کاهش قابل ملاحظه ای دارد

وی از کاهش 20 درصدی تعداد سفرهای حمل و نقل عمومی استان مرکزی در این مدت خبرداد و ادامه داد: 225 سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان از ابتدای اسفندماه تا به امروز انجام شد که تعداد این سفرها در مدت مشابه ماه گذشته 280 سفر بوده است.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اعلام کرد: یک میلیون و 391 هزار و 398 تن بار در این مدت از مقصد این استان توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای به نقاط مختلف کشور حمل شد که نسبت به ماه گذشته 12 و 11 صدم درصد افزایش یافته است.

زندی فر با بیان اینکه یک میلیون و 241 هزار و 47 تن بار در بهمن ماه سال جاری با ناوگان حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به نقاط مختلف کشور حمل شد، گفت: 83 هزار و 465 بارنامه در اسفندماه سال جاری برای حمل این میزان بار در استان مرکزی صادر شد که نسبت به مدت مشابه ماه گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اضافه کرد: 73 هزار و 368 بارنامه در بهمن ماه برای حمل بار با ناوگان حمل و نقل جاده ای استان مرکزی صادر شده و بیشترین بار جابه جا شده از استان مرکزی به استان های تهران، اصفهان، خوزستان، قم، لرستان و همدان بوده است.

6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.

روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از جاده های استان مرکزی تردد می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 944

به "خبرنگاران جابه جایی مسافر در استان مرکزی 66 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جابه جایی مسافر در استان مرکزی 66 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید