خبرنگاران فرایند بستری شدگان کرونا در قزوین از ترخیصی ها پیشی گرفته است

به گزارش تور یونان ارزان، قزوین - خبرنگاران - جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای استان قزوین گفت: فرایند بستری شدگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در قزوین متاسفانه از تعداد ترخیصی ها پیشی گرفته است.

خبرنگاران فرایند بستری شدگان کرونا در قزوین از ترخیصی ها پیشی گرفته است

منوچهر حبیبی شامگاه آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به ادامه شرایط قرمز این بیماری و با موافقت وزارت کشور و بهداشت و درمان، برای پنجمین هفته متوالی محدودیت های بیماری کرونا در سطح استان تمدید و اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: براین اساس، کماکان کلاس درس تمامی مدارس و دانشگاه ها غیرحضوری و به صورت مجازی برگزار می گردد و نیازی به حضور فیزیکی دانش آموزان و دانشجویان نیست.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، دستگاه های اجرایی همچنان می توانند از 50 درصد ظرفیت کارمندان خود به صورت دورکاری استفاده نمایند.

حبیبی با بیان اینکه هرگونه تجمعات مذهبی، اجتماعی و فرهنگی همچنان ممنوع خواهد بود، توضیح داد: تالارهای پذیرایی با حداکثر 30 درصد ظرفیت خود می توانند به فعالیتشان ادامه دهند و رستوران ها و فست فودها نیز خدمات خود را به صورت بیرون بر ارایه دهند.

وی بیان نمود: تمامی محدودیت های اعمال شده در هفته های گذشته همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند و تمامی اصناف و اتحادیه ها نیز ملزم به نظارت و رسیدگی به موارد اعلام شده خواهند بود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا استان قزوین یادآور شد: با توجه به ادامه فرایند نامطلوب و شرایط قرمز این بیماری در استان، از همه شهفرایندان درخواست داریم تا ضمن رعایت دقیق و کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، تنها در صورت مواقع ضروری از منازل خود خارج شده و در ایام تعطیلات نیز از سفرهای برون استانی خودداری نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1352

به "خبرنگاران فرایند بستری شدگان کرونا در قزوین از ترخیصی ها پیشی گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرایند بستری شدگان کرونا در قزوین از ترخیصی ها پیشی گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید