خبرنگاران سید جلال حسینی: بحث خداحافظی من از فوتبال وجود ندارد

به گزارش تور یونان ارزان، تهران- خبرنگاران- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر به هیچ وجه بحث خداحافظی من از فوتبال وجود ندارد.

خبرنگاران سید جلال حسینی: بحث خداحافظی من از فوتبال وجود ندارد

سید جلال حسینی در گفت وگو با باشگاه پرسپولیس درباره شایعه خداحافظی اش از فوتبال گفت: به هیچ وجه بحث خداحافظی من از فوتبال وجود ندارد و تا جایی که بتوانم به کارم ادامه خواهم داد. تنها دغدغه فکری من در حال حاضر حل مسائل باشگاه پرسپولیس است.

وی ادامه داد: به هر حال همه می دانند که پرسپولیس با چه مسائلی دست و پنجه نرم می نماید اما همه باید کوشش نمایند تا مسائل رفع گردد و نباید به دلیل اختلافاتی که وجود دارد کار باشگاه عقب بیفتد بلکه در این شرایط باید بدون توجه به اختلاف نظرها باید کوشش کرد تا مسائل پرسپولیس رفع گردد. هیات مدیره هم مسائل را رفع کند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: همه باید در کنار هیات مدیره باشند تا مسائل رفع گردد. مهدی رسول پناه و مهرداد هاشمی زحمت زیادی می کشند و امیدوارم کارها را به خوبی انجام دهند. طرفداران هم در این شرایط از پرسپولیس حمایت نمایند و اجازه ندهند بعضی ها از شرایط پرسپولیس سوء استفاده نمایند. به طور حتم باید همه کارها را به خوبی انجام دهند تا افرادی که حرف های بی فایده می زنند جوابشان را بگیرند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1000

به "خبرنگاران سید جلال حسینی: بحث خداحافظی من از فوتبال وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سید جلال حسینی: بحث خداحافظی من از فوتبال وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید