خبرنگاران شبکه شاد ایمن ترین محیط آموزش مجازی کشور است

به گزارش تور یونان ارزان، اهواز-خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) یکی از ایمن ترین محیط های آموزشی آنلاین در کشور است که توسط تیمی از متخصصان حوزه فناوری اطلاعات به صورت شبانه روزی پشتیبانی می گردد.

خبرنگاران شبکه شاد ایمن ترین محیط آموزش مجازی کشور است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کوروش مودت ضمن تکذیب مطالبی در مورد ناامن بودن شبکه آموزشی شاد بیان نمود: طبق آخرین آنالیز ها و بر اساس رصد تیم پشتیبانی، این نرم افزار به صورت ایمن در حال خدمات دهی به دانش آموزان و معلمان است.

وی گفت: بنابر اعلام مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش بیش از 9 میلیون دانش آموز در کشور در شبکه شاد ثبت نام کرده و 232 میلیون و 314 هزار و 335 فایل در شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) تبادل شده است.

مودت ادامه داد: طبق این گزارش، تا امروز 11 میلیون و 36 هزار و 587 بار شبکه آموزش دانش آموزی نصب شده است که از این تعداد، اطلاعات بیش از 9 میلیون دانش آموز و 585 معلم در شبکه شاد ثبت شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: اطلاعات ثبت شده در این نرم افزار از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است و این اطلاعات به هیچ وجه قابل دسترسی سایرین نخواهد بود.

وی اضافه کرد: معلمان و دانش آموزان می توانند با آرامش خاطر نسبت به عضویت در شاد اقدام کرده و از خدمات آموزشی این نرم افزار بهره مند شوند.

اخیرا مطالبی در فضای مجازی مبنی بر ایمن نبودن شبکه آموزشی شاد و هک شدن گوشی کاربران این شبکه منتشر شده است.

شبکه شاد توسط وزارت آموزش و پرورش برای آموزش مجازی دانش آموزان در شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن کلاس های درس راه اندازی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1066

به "خبرنگاران شبکه شاد ایمن ترین محیط آموزش مجازی کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شبکه شاد ایمن ترین محیط آموزش مجازی کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید