خبرنگاران طرح های عمرانی آذربایجان غربی با حفظ الزامات بهداشتی اجرایی می گردد

به گزارش تور یونان ارزان، ارومیه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، فعالیت در طرح های عمرانی و توسعه ملی و استانی با حفظ الزامات بهداشتی بدون وقفه باید ادامه یابد.

خبرنگاران طرح های عمرانی آذربایجان غربی با حفظ الزامات بهداشتی اجرایی می گردد

جهت دریافت خدمات مدل آلاچیق باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

آیدین رحمانی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با تاکید بر اینکه طبق این مصوبه هیچ گونه خللی در کیفیت فنی و استانداردهای اجرائی طرح ها پذیرفته نیست، اضافه نمود: باید با همکاری دستگاه های اجرایی، نظارتی و مشاوران و پیمانکاران شرایط بهداشتی فوق العاده ای بر کارگاه های عمرانی اعمال گردد.

وی ادامه داد: تدابیر اتخاذ شده به منظور تداوم فعالیت های توسعه ای و نیز حفظ بهداشت فردی و جمعی برای نیروی انسانی شاغل در کارگاه هاست تا از هرگونه زمینه سازی جهت بسط و گسترش بیماری کرونا در سطح جامعه نیز جلوگیری گردد.

رحمانی از همراهی بخش خصوصی در قطع زنجیره انتقال شیوع بیماری کرونا قدردانی و ابراز امیدواری کرد با رعایت الزامات بهداشتی هرچه زودتر بیماری کویید - 19 کنترل گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رییس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی، آغاز به کار اصناف نیز مشروط به ثبت نام در سایت و اخذ تعهد التزام به اجرای ضوابط سلامت است.

برای آغاز فعالیت مشاغل کم خطر در طرح فاصله گذاری هوشمند، کلیه واحدهای صنفی از صبح امروز، 22 فروردین می توانند در سامانه salamat.gov.ir به منظور دریافت دستورالعمل سلامت محیط کار، شاغلان، مشتریان و تایید تعهدنامه به صورت الکترونیکی برای التزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا ثبت نام کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 936

به "خبرنگاران طرح های عمرانی آذربایجان غربی با حفظ الزامات بهداشتی اجرایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح های عمرانی آذربایجان غربی با حفظ الزامات بهداشتی اجرایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید