خبرنگاران کانادا مبارزه با کووید-19 را نیازمند اقدام جهانی دانست

به گزارش تور یونان ارزان، نیویورک- خبرنگاران- نخست وزیر کانادا، کووید-19 را بحران بهداشتی در مقیاس جهانی توصیف کرد و مبارزه با آن را نیازمند برنامه ریزی و اقدام جهانی دانست.

خبرنگاران کانادا مبارزه با کووید-19 را نیازمند اقدام جهانی دانست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزا مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

جاستین ترودو روز پنج شنبه در نشست مجازی عالی رتبه سازمان ملل متحد با موضوع تامین مالی برای توسعه در دوره کووید-19 و فراتر از آن، افزود: توجه به بحران فعلی، احتیاجمند تفکر فرانگر است.

وی ادامه داد: لازم نیست بگویم در طول چند ماه گذشته به خاطر همه گیری دنیای، افراد زیادی جان باخته اند و جوامع متعددی هم مکوششی شده اند.

نخست وزیر کانادا با بیان اینکه کووید-19 یک بحران بهداشتی در مقیاس دنیای است، افزود: این بیماری، همچنین بحران مالی و اجتماعی را هم برانگیخته است و به همین خاطر است که ما در نشست سازمان ملل متحد حضور داریم.

ترودو تاکید نمود: این مساله یک مشکل واقعی دنیای با ابعاد مختلف است. این ویروس از مرزها فراتر رفته و زندگی و معیشت مردم را در همه جا تهدید می نماید.

وی این بیماری همه گیر را یادآور چگونگی پیوند دنیای در شرایط فعلی دانست و اظهار کرد:برای حفظ ایمنی و سلامتی شهروندانمان، باید با کووید-19 در هرجایی که یافت می گردد، مبارزه کرد.

نخست وزیر کانادا اعلام نمود: برای اینکه اقتصاد دنیای بهبود یابد و برای اینکه اقتصاد داخلی ما عقب گرد نداشته باشد، به یک برنامه دنیای هماهنگ احتیاج داریم. شهروندان ما باید به موسسات بین المللی اعتماد داشته باشند که هیچ کسی را پشت سر نمی گذارد و قادر به غلبه بر چالش های دنیای است.

ترودو با یادآوری وابستگی مشاغل و تجارت در هر کشوری به سلامت و ثبات مالی دیگر کشورها، اعلام نمود: برای همه ما مهم است که چگونه اقتصاد دنیای این طوفان را پشت سر می گذارد. موفقیت ما، هم در داخل کشور و هم با هم به عنوان یک جامعه بین المللی، به این امر وابسته است.

وی توضیح داد: ما نه تنها رهبران دنیا، بلکه متخصصان اصلی در زمینه های مختلف را گرد هم آورده ایم که می توانند به ما در درک بهتر و پیامدهای مالی این بیماری همه گیر یاری نمایند.

نخست وزیر کانادا کووید-19 را فرصتی برای آغاز گفت وگوی دنیای دانست و گفت: فرصتی برای گفت وگو است که چگونه می توانیم از این بحران دنیای به عنوان دنیای قوی تر و منسجم تر بیرون بیاییم؛ مالی که رشد را برای همه ایجاد، نابرابری را رفع و از آسیب پذیرترین افراد، مراقبت می نماید.

ترودو افزود: کانادا آماده است تا سهم خود را انجام دهد، همانگونه که به گرد هم آمدن دنیایان در مبارزه با کووید-19 یاری می کنیم.

وی ادامه داد: کووید-19 یک چالش بی سابقه برای دنیای مدرن ما است اما فرصتی بی نظیر هم برای ساختن آینده ای بهتر، ایجاد دنیای امن و مرفه و یک سیستم بین المللی است که می داند چه کسی پشت سر مانده و کوشش می نماید تا آنها را بالا بکشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1077

به "خبرنگاران کانادا مبارزه با کووید-19 را نیازمند اقدام جهانی دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کانادا مبارزه با کووید-19 را نیازمند اقدام جهانی دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید