خبرنگاران کرونا ضرورت پیوند عمیق تر خانواده و مدرسه را نشان داد

به گزارش تور یونان ارزان، زنجان - خبرنگاران - وزیر آموزش و پرورش گفت: کرونا ضرورت پیوند عمیق تر خانواده و مدرسه را نشان داد و فرصتی برای آشتی و ارتباط عمیق آموزش و پرورش با خانواده ها شد.

خبرنگاران کرونا ضرورت پیوند عمیق تر خانواده و مدرسه را نشان داد

محسن حاجی میرزایی روز پنجشنبه در نشست اختصاصی با مدیران مدارس استان زنجان در بستر شبکه شاد نقش مدیریت مدرسه را یک نقش پربها و مهم بیان کرد و اضافه کرد: اگر به تمامی نقش ها با یک اندیشه عمیق بنگریم، کمتر نقشی به اندازه مدیر یک مدرسه بار و محتوا خواهد داشت.

وی مدیریت مدرسه را کلیدی ترین و راهبردی ترین نقش در آموزش و پرورش هر کشور توصیف کرد و گفت: هدف اصلی نظام تعلیم و تربیت این است که دانش آموزان به توانایی رسیده و قابلیت ها شکوفا گردد و مدیر مدرسه می تواند ما را به این هدف رسانده و اطمینان لازم را بدهد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مدیران و معلمان همیشه در فکر، رفتار و ذهن دانش آموزان نقش می بندند، لذا این صندلی، صندلی رفیع و ارزشمندی است که ضرورت دارد قدردان آن باشیم.

وی گفت: امروز با وجود کرونا ماموریت های مدیران مدارس تغییر نموده از این رو دست به کار شدیم تا از راه دیگری به مقصد یعنی آموزش باکیفیت دست پیدا کنیم.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید ادامه داد: آموزش با کیفیت دانش آموزان، ماموریت اصلی مدیران و معلمان است لذا باید تمام تلاشمان این باشد که این مهم اتفاق بیفتد.

وی در ادامه ارتباط مستمر با دانش آموزان، معلمان و اولیا را مهم ترین رسالت مدیران مدارس عنوان و اضاقه کرد: این ارتباط ها می تواند به ما اطمینان دهد که آموزش با کیفیت در حال اجرا است و مدیرانی که بتوانند ارتباط درستی باتک دانش آموزان، معلمان و والدین برقرار نمایند، مدیران موفقی هستند.

حاجی میرزایی اضافه کرد: دانش آموزان شما، فداکاری معلمان را فراموش نمی نمایند و خاطرات مدرسه در سال کرونا برای سال ها در ذهنشان برجسته خواهد ماند.

وی یادآوری کرد: امروز برای عرض خداقوت و تشکر از مدیران و معلمان استان زنجان به دلیل فعالیت های ارزشمند و خلاقانه در دوران شیوع کرونا، در این استان حاضر شده ایم که صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

به گفته وزیر آموزش و پرورش زنجان شهر شور و شعور حسینی و پیوند عمیق با خاندان عصمت و طهارت دارد و شهری انقلابی و دیار غواصان دریا دل است که روزهایی شکوفایی این استان مستدام باشد.

استاندار زنجان ضمن تقدیر از زحمات معلمان گفت: باید از فرهنگیان تقدیر ویژه ای گردد که در شرایط کرونا و به رغم تمامی مسائل، آموزش نه تنها تعطیل نشده بلکه کار معلمان چند برابر شد.

فتح الله حقیقی اضافه کرد: فرهنگیان عزیز در تمامی مقاطع، سفیران سلامت ما هستند و اگر امروز در کنترل از بیماری کرونا، استان زنجان شرایط خوبی در سطح کشور دارد، نقش آموزش و پرورش قابل توجه بود که به سهم خود تشکر می کنم.

حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بر خلاف تصور عموم، فعالیت معلمان در فضای مجازی چندین برابر شده است که باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1560

به "خبرنگاران کرونا ضرورت پیوند عمیق تر خانواده و مدرسه را نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا ضرورت پیوند عمیق تر خانواده و مدرسه را نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید