خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی

به گزارش تور یونان ارزان، بانک ملی ایران به منظور تسهیل امور مشتریان در دوره شیوع کرونا دامنه خدمات خود را توسعه داده تا الزام به حضور در شعب به کمترین میزان ممکن برسد.

خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با اعمال محدودیت های کرونایی و کاهش تعداد کارکنان بانک ها، تشویق مشتریان به افزایش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به منظور یاری به قطع زنجیره انتقال کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

از سوی دیگر به منظور کاهش تردد مشتریان در شهر و همچنین کاهش مراجعه به شعب، بعضی محدودیت ها در تراکنش های بانکی به طور موقت برداشته شده است که از جمله آنها می توان به افزایش سقف کارت به کارت تا 10 میلیون تومان و نیز تمدید تاریخ انقضای کارت های بانکی تا انتها امسال بدون مراجعه به شعبه اشاره نمود.

همچنین دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران به منظور دریافت و پرداخت وجه نقد فعال اند و بدون هیچ محدودیت زمانی، به طور شبانه روزی در هفت روز هفته به مشتریان خدمت رسانی می نمایند.

از سوی دیگر به منظور کاهش تماس های تلفنی با سامانه های اطلاع رسانی برای دریافت مشاوره های بانکی، بات باجه بر روی اپلیکیشن بله راه اندازی شده است. این بازو با دریافت مشخصات هویتی مشتریان و نیز ثبت سوال، در اسرع وقت به آنها پاسخ می دهد.

از آنجا که شعب بانک ها از مستعدترین مراکز انتقال ویروس کرونا شناخته شده اند؛ توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و غیرحضوری راه موثری برای جلوگیری از شیوع این بیماری و یاری قابل توجهی به حفظ سلامت کارکنان بانک ها و مشتریان است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1404

به "خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید