در حادثه تصادف اتوبوس در تایلند 19 نفر کشته شدند

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران: بر اثر سانحه تصادف بین یک دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس در مرکز تایلند که منجر به وقوع آتش سوزی شد، 19 نفر کشته شدند.

در حادثه تصادف اتوبوس در تایلند 19 نفر کشته شدند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از فرانس پرس؛ مقام های تایلندی اعلام کردند: مجموعا 19 نفر در حادثه برخورد کامیون و اتوبوس در مرکز این کشور کشته شدند که 18 نفر در محل تصادف و یک نفر دیگر نیز در بیمارستان جان خود را از دست داده اند.

یک مقام رسمی موسسه ملی فوریت های پزشکی و دارویی تایلند که خواست نامش فاش نگردد در این باره گفت: 20 نفر نیز بر اثر این تصادف که اوایل صبح امروز در استان سارابوری تایلند به وقوع پیوست، زخمی شده اند.

اتوبوسی که از شهر بانکوک به سوی شهر روی ات در شمال شرق تایلند در حرکت بود پس از تصادف با کامیون دچار آتش سوزی شد. تصاویر پخش شده توسط تلویزیون تایلند میزان خسارات وارد شده در این تصادف را نشان می دهد و به نظر می رسد که اتوبوس بر اثر آتش سوزی کاملا از بین رفته و تنها بدنه فلزی آن باقی مانده است.

پلیس تایلند راننده کامیون سیمان را دستگیر نموده است. گفته می گردد که وی پیش از وقوع این حادثه کنترل کامیون را از دست داده است.

یک افسر پلیس تایلند در این باره گفت: کامیون از راستا مخالف عبور نموده و این مساله موجب تصادف آن با اتوبوس شده است. هنوز به درستی معین نیست که تعداد مسافران این اتوبوس چند نفر بوده ولی در شرایط عادی ظرفیت این اتوبوس 32 نفر بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 399

به "در حادثه تصادف اتوبوس در تایلند 19 نفر کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حادثه تصادف اتوبوس در تایلند 19 نفر کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید