دستگیری اعضای تیم 4 نفره تروریستی در زاهدان ، تروریست ها قصد اقدامات خرابکارنه در مجامع مذهبی داشتند

به گزارش تور یونان ارزان، مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: اعضای تیم چهار نفره تروریستی که مرتکب چندین فقره عملیات خرابکارانه در شهرستان زاهدان شده بودند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری اعضای تیم 4 نفره تروریستی در زاهدان ، تروریست ها قصد اقدامات خرابکارنه در مجامع مذهبی داشتند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، مدیر کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات اقدامات اعضای این گروه تروریستی: اعضای این تیم تروریستی در سنوات گذشته اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی در سیستان و بلوچستان انجام داده بودند.

وی با بیان اینکه از این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی موادمنفجره و ابزار ساخت محموله های انفجاری کشف شد، افزود: با دستگیری این چهار تروریست به حول و قوه الهی و عنایت ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از اقدام تروریستی آنان در مجامع عمومی و مذهبی در ماه مبارک رمضان پیشگیری به عمل آمد.

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنار سایر دستگاه های متولی امنیت تمامی کوشش خود را صرف امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده و به خانواده ها توصیه می نمایند از فرزندان خود بیشتر مراقبت نمایند تا در دام گروهک های تروریستی - تکفیری که سرکردگان آن ها با حمایت استکبار جهانی و بعضی کشور های مرتجع منطقه و سرویس های اطلاعاتی بیگانه قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند، گرفتار نشوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1073

به "دستگیری اعضای تیم 4 نفره تروریستی در زاهدان ، تروریست ها قصد اقدامات خرابکارنه در مجامع مذهبی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری اعضای تیم 4 نفره تروریستی در زاهدان ، تروریست ها قصد اقدامات خرابکارنه در مجامع مذهبی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید