دعوت رهبر کره شمالی از ترامپ برای سفر به پیونگ یانگ

به گزارش تور یونان ارزان، منابع دیپلماتیک از دعوت رهبر کره شمالی از رئیس جمهور آمریکا برای سفر به پیونگ یانگ خبر می دهند.

دعوت رهبر کره شمالی از ترامپ برای سفر به پیونگ یانگ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک روزنامه کره جنوبی به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در نامه ای که ماه اوت برای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ارسال نموده، از وی دعوت نموده است تا به پیونگ یانگ سفر کند.

این دومین نامه ای است که ترامپ از رهبر کره شمالی دریافت نموده است، آن هم پس از آنکه مذاکرات رهبران دو کشور درباره خلع سلاح هسته ای با بن بست روبرو شده است.

این روزنامه کره جنوبی افزود: در نامه دوم که در هفته سوم اوت تحویل ترامپ شده است، رهبر کره شمالی درباره تمایلش برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا صحبت نموده است.

این در شرایطی است که کاخ سفید، وزارت خارجه آمریکا و دفتر کنندگی کره شمالی در سازمان ملل حاضر به اظهار نظر در این خصوص نشده اند.

ترامپ و کیم از ژوئن سال گذشته 3 بار با یکدیگر دیدار نموده اند تا درباره راهکارهای حل و فصل بحران هسته ای و موشکی کره شمالی، مذاکره کنند.

آخرین دیدار ترامپ و کیم در ژوئن امسال در منطقه مرزی بین دو کره بوده است. کره شمالی اخیرا در واکنش به مانورهای نظامی آمریکا و کره جنوبی، موشک های کوتاه برد را آزمایش نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 510

به "دعوت رهبر کره شمالی از ترامپ برای سفر به پیونگ یانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت رهبر کره شمالی از ترامپ برای سفر به پیونگ یانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید