رئال مادرید در سرانجام فصل خامس را به اتلتیکو می فروشد

به گزارش تور یونان ارزان، هافبک کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید طبق ادعای یکی از هموطنانش در آستانه ترک کهکشانی ها و پیوستن به رقیب همشهری واقع شده است.

رئال مادرید در سرانجام فصل خامس را به اتلتیکو می فروشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، یک خبرنگار کلمبیایی به نام خاویر ارناندس بونت در گفت و گو با یکی از شبکه های رادیویی کشورش مدعی شد که تیم فوتبال اتلتیکومادرید به شدت خواستار جذب خامس رودریگس هافبک کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید است و مذاکراتش با رقیب همشهری برای خرید این بازیکن هم به مراحل سرانجامی نزدیک شده است.

خامس در سرانجام فصل گذشته پس از اتمام قرارداد قرضی اش با بایرن مونیخ به رئال مادرید برگشت اما مطابق انتظار همچون دوره قبلی حضورش در این تیم، زین الدین زیدان باز هم او را در ترکیب اصلی قرار نداد. در همین حال چند تیم هم خواستار خرید خامس بودند اما قیمت پیشنهادی شان نتوانست نظر رئال مادرید را جلب کند. اما گویا این بار داستان فرق می نماید و هموطن خامس مطمئن است که اتلتیکومادرید خواهد توانست خامس را به آن سوی شهر مادرید ببرد. رئال مادرید هم با توجه به ضرر های اقتصادی که متحمل شده، به فروش خامس تمایل دارد تا از این طریق بخشی از هزینه خرید های بعدی اش را تأمین کند.

طبق ادعای خاویر ارناندس بونت، مذاکرات طرفین وارد مراحل پیشرفته شده است و 80 درصد محتمل است که خامس فصل آینده با پیراهن اتلتیکومادرید به میدان برود.

خامس در این فصل تنها 13 بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت ها انجام داده که در هشت تای آنها در ترکیب اصلی بوده است. او در این بازی ها یک گل زده و یک پاس گل داده است. آخرین بازی او در لالیگا 19 اکتبر (27 مهر98) مقابل مایورکا بود. او روز گذشته (دوشنبه) مانند دیگر بازیکنان رئال مادرید تمریناتش را از سر گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1097

به "رئال مادرید در سرانجام فصل خامس را به اتلتیکو می فروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید در سرانجام فصل خامس را به اتلتیکو می فروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید