زلزله 6 ریشتری در هرمزگان

به گزارش تور یونان ارزان، زمین لرزه شدیدی به بزرگی 6 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد پنجشنبه حوالی کوخرد در استان هرمزگان را لرزاند.

زلزله 6 ریشتری در هرمزگان

به گزارش ایرنا، از مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در طول جغرافیایی 54.65 و عرض جغرافیایی 26.89 و در عمق 10 کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوسته است.

بر اساس گزارش اولیه این زمین لرزه در فاصله 27 کیلومتری کوخرد به وقوع پیوسته است.

مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمان وقوع این زمین لرزه را ساعت 2 و 45 دقیقه و 44 ثانیه بامداد پنجشنبه اعلام نموده است.

بندرعباس با 165 کیلومتر و شیراز با 368 کیلومتر نزدیک ترین مراکز استان ها به کانون این زمین لرزه هستند.

هنوز گزارشی از مقدار خسارت های احتمالی این زمین لرزه اعلام نشده است.

اعزام تیم های ارزیاب هلال احمربه منطقه

مختار سلحشور مدیرعامل هلال احمر هرمزگان دقایقی پیش به خبرنگاران گفت: ساعت 03:06 بامداد امروز پنجشنبه 26 اسفندماه، زمین لرزه 6 ریشتری، استان هرمزگان حوالی کوخرد را در عمق 10 کیلومتری زمین را لرزاند که تیم های ارزیاب هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: به محض وقوع زلزله، ارزیابی تیم های هلال احمر با تک تک روستاهای نزدیک به کانون زلزله شروع شد که فعلا گزارشی مبنی بر وجود خسارت اعلام نشده است.

مدیرعامل هلال احمر هرمزگان گفت: بعلاوه با توجه به اینکه تماس تلفنی با روستاهای دورتر برقرار نشد، منتظر گزارش تیم های ارزیاب که به این روستاها اعزام شدند هستیم تا جزییات را در خبرهای بعدی را اعلام کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2144

به "زلزله 6 ریشتری در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلزله 6 ریشتری در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید