سخنگوی باشگاه ذوب آهن: دنبال گزینه خارجی برای انتخاب سرمربی هستیم

به گزارش تور یونان ارزان، سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: پس از بررسی و بحث و مصاحبه اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن مقرر شد مذاکره با گزینه خارجی در دستور کار باشگاه قرار بگیرد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن: دنبال گزینه خارجی برای انتخاب سرمربی هستیم

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، احمد جمشیدی در ارتباط با انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سیاست مد نظر هیئت مدیره و مدیریت باشگاه همواره بر حمایت از تیم های ورزشی باشگاه به ویژه تیم فوتبال بوده و یقینا بایستی فردی سکان هدایت تیم فوتبال ذوب آهن را به دست گیرد که در خور شان، جایگاه و قدمت دیرینه ذوب آهن باشد.

وی افزود: با در نظر دریافت شرایط کلی فوق، قصد داشتیم که از گزینه های مطرح داخلی استفاده کنیم که نمونه شاخص آن آقای علی دایی بودند ولی بنا بر مواردی که قبلا و توسط ایشان مطرح شد این کار انجام نپذیرفت و با جمع بندی نهایی که صورت گرفت تصمیم بر استفاده از سرمربی بین المللی و دارای سوابق روشن برای سکان داری تیم فوتبال شد که مذاکرات لازم در این زمینه با چندین گزینه مطرح، آغاز شده که به زودی و پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی لازم در این ارتباط صورت می پذیرد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه در زمان نقل وانتقالات هستیم، شرح داد: باشگاه به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز تیم در پست های مورد نظر است و با تایید کمیته فنی باشگاه، مذاکراتی در این خصوص اجرا شده که این بازیکنان طی روزهای آینده معرفی و به تمرینات تیم اضافه می شوند.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به نیاز ضروری به انسجام بهتر تیم و انجام تمرینات با کیفیت بالاتر، در صدد برگزاری اردوی با کیفیت تحت نظر کادر فنی و سازمان فوتبال باشگاه در مکان مناسب هستیم که محل آن متعاقبا اعلام می شود.

جمشیدی همچنین گفت: با نظر کمیته فنی باشگاه و تا هنگام معرفی سرمربی جدید تیم، هماهنگی های لازم برای برگزاری با صلابت تمرینات و برگزاری چند دیدار محبت آمیز با تیم های فوتبال کشور اجرا شده که به زودی برنامه زمان بندی آن اعلام خواهد شد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در سرانجام یادآور شد: بایستی از صبر و شکیبایی هواداران راستین، دلسوزان واقعی باشگاه و مسئولین ذیربط کشوری و استانی که همواره یار و یاور مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه بوده اند سپاسگذاری کرده و به ایشان اطمینان قلبی دهم که در نیم فصل دوم ، شاهد نتایج بهتری که در شان و جایگاه واقعی ذوب آهن باشد، خواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 840

به "سخنگوی باشگاه ذوب آهن: دنبال گزینه خارجی برای انتخاب سرمربی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی باشگاه ذوب آهن: دنبال گزینه خارجی برای انتخاب سرمربی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید