سرمایه گذاری اندونزی در میدان نفتی منصوری ایران

به گزارش تور یونان ارزان، رایزن بازرگانی ایران در اندونزی از سرمایه گذاری این کشور در میدان نفتی منصوری ایران اطلاع داد.

سرمایه گذاری اندونزی در میدان نفتی منصوری ایران

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، انورکمری در مصاحبه با رادیو ضمن اشاره به این جمله که اندونزی یک کشور بسیار بزرگ و در حال توسعه است، اضافه نمود: زیرساخت های این کشور به شدت در حال گسترش است.

وی همچنین با بیان اینکه نفت یکی از احتیاجهای اساسی اندونزی است، اظهارداشت: روزانه یک میلیون و 600 هزار بشکه احتیاج نفتی کشور نامبرده است که نیمی از این میزان بصورت واردات تامین می گردد.

رایزن بازرگانی ایران دراندونزی گفت: سرمایه گذاری شرکت های خارجی دراندونزی به سبب پائین بودن قیمت نفت و هزینه های اکتشاف دچار رکود شده و این کشور امروز به دنبال سرمایه گذاری در میادین نفتی سایر ممالک جهان است.

وی در ادامه اضافه نمود: تامین نفت مورد احتیاج صنایع داخلی از جمله اهداف سرمایه گذاری اندونزی در میادین نفتی سایر کشورها به ویژه میدان نفتی منصوری و آب تیمور ایران است.

کمری بیان داشت: موافقت وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در مورد سرمایه گذاری اندونزی در میدان نفتی منصوری واصل شده است.

وی توضیح داد: این قرارداد هم اکنون در راستا حقوقی قرار گرفته است و بزودی به امضای مقامات دو کشور ایران و اندونزی می رسد.

رایزن بازرگانی ایران دراندونزی همچنین در پاسخ به این پرسش که سطح تکنولوژی شرکت های نفتی اندونزی از چه وضعیتی برخوردار است، گفت: شرکت ملی نفت کشور اندونزی یکی از شرکت های بزرگ و بین المللی و در عین حال از سطح تکنولوژی و فناوری روز جهان برخوردار است.

وی اضافه نمود: این شرکت هم اکنون در پروژه های نفتی کشور عراق، الجزایر، نیجریه و روسیه سرمایه گذاری و در حال فعالیت است.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 560

به "سرمایه گذاری اندونزی در میدان نفتی منصوری ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری اندونزی در میدان نفتی منصوری ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید