سرمربی التعاون: کار سختی مقابل پرسپولیس داریم، از مصدومیت های زیاد رنج می بریم

به گزارش تور یونان ارزان، سرمربی تیم فوتبال التعاون عربستان گفت: ما از مصدومیت های زیاد رنج می بریم. بعد از توقف مسابقات در دوران کرونا تغییرات زیادی در ترکیب تیم داشتیم.

سرمربی التعاون: کار سختی مقابل پرسپولیس داریم، از مصدومیت های زیاد رنج می بریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس فردا(سه شنبه) در اولین بازی خود بعد از ایام تعطیلات به مصاف تیم التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا می رود.

عبدالله العسیری، سرمربی التعاون در نشست خبری این بازی گفت: کار سختی مقابل پرسپولیس در ملاقات فردا داریم. ما دو بازی در این رقابت ها انجام دادیم و نشان دادیم تیم خوبی هستیم. اکنون با دو برد صدرنشین گروه هستیم. همه از سبک و توانایی التعاون مطلع هستند. شاید بعضی از تیم ها فکر نمایند که ما از لحاظ اینکه لژیونرهای شناخته شده ای نداریم تیمی ضعیف بدانند اما ما با تکیه بر بازیکنان داخلی و کوشش آنها نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: ما بازی آسانی مقابل پرسپولیس نداریم و کوشش می کنیم تا در ادامه رقابت ها هم مثل دو بازی گذشته نتیجه بگیریم و بتوانیم نماینده خوبی برای عربستان باشیم.

سرمربی تیم عربستانی درباره شرایط تیم هم مطرح نمود: ما از مصدومیت های زیاد رنج می بریم. بعد از توقف مسابقات در دوران کرونا تغییرات زیادی در ترکیب تیم داشتیم. اما امیداوریم به سطح قبل از تعطیلات بازی ها برگردیم تا بتوانیم نام خوبی از التعاون به جای بگذاریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1283

به "سرمربی التعاون: کار سختی مقابل پرسپولیس داریم، از مصدومیت های زیاد رنج می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی التعاون: کار سختی مقابل پرسپولیس داریم، از مصدومیت های زیاد رنج می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید