سهام عدالت از چه زمانی آنلاین معامله می گردد؟

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، سعید اسلامی، عضو شورای عالی بورس با اشاره به امکان فروش 30 درصد سهام عدالت برای مشمولین این سهام، اظهار کرد: مشخص 30 درصد فروش سهام عدالت، دلایل متعددی داشت. از جمله اینکه در بین اهالی بازار این نگرانی ایجاد شده بود که اگر مشمولان سهام عدالت بخواهند کل سهام خود را بفروشند، چه اتفاقی می افتد. البته هدف ایجاد محدودیت برای معامله گران نبود، زیرا در ذات مالکیت اختیار فروش وجود دارد.

سهام عدالت از چه زمانی آنلاین معامله می گردد؟

وی با تاکید بر اینکه همه محدودیت های فروش سهام عدالت موقتی است، گفت: هدف این محدودیت ها جلوگیری از آسیب رساندن به بازار بوده است. نگرانی دیگری که وجود داشت این بود که افرادی که درآمد پایین تری دارند در تصمیم هیجانی اقدام به فروش دارایی ارزشمند خود نکنند. این محدودیت باعث می گردد افراد کم کم با بازار سرمایه آشنا شوند و وقتی می بینند قیمت ها بالا می رود، عطش آن ها برای فروش فروکش می نماید.

این عضو شورای عالی بورس ادامه داد: از سوی دیگر نهاد حاکمیت متمایل بود مردم بیشتر به سمت مدیریت غیرمستقیم بروند تا پول ها در شرکت های استانی باقی بماند که صرف بعضی از پروژه های توسعه استانی گردد.

اسلامی با بیان اینکه هنوز تصمیم گیری جدیدی در خصوص امکان فروش درصد بیشتری از سهام عدالت گرفته نشده است، گفت: همچنین زمان معاملات آنلاین سهام عدالت هنوز معین نشده است.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1153

به "سهام عدالت از چه زمانی آنلاین معامله می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهام عدالت از چه زمانی آنلاین معامله می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید