شیوع دوباره کرونا در شمال چین، دستور قرنطینه هزاران نفر صادر شد

به گزارش تور یونان ارزان، شیوع سویه دلتا در شمال چین باعث شده که مقامات این منطقه ها مجبور به اعمال محدودیت های شدید و قرنطینه به عنوان تنها راه چاره مهار این ویروس مرگبار شوند.

شیوع دوباره کرونا در شمال چین، دستور قرنطینه هزاران نفر صادر شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بیزینس استاندارد، چین پس از مشاهده افزایش تعداد مبتلایان به سویه دلتای کرونا در شهرستانی در شمال این کشور اقدام به قرنطینه این منطقه کرد.

اجین، شهرستانی در منطقه مغولستان چین امروز (دوشنبه) از 35700 ساکن خود خواست تا از خانه های خود خارج نشوند و در عین حال هشدار داد که درصورت سرپیچی از این دستور مجازات در انتظار خاطیان است.

این شهرستان کوچک با 150 مورد ابتلا به ویروس کرونا مرکز تازه کرونا در چین به شمار میرود. قرنطینه در این منطقه چندین روز پس از آن اعمال شد که کمیسیون بهداشت ملی هشدار داد ادامه شیوع می تواند طی یک هفته به 11 استان دیگر توسعه یابد.

پکن به عنوان مرکز چین ورود هر فرد از منطقه یا استانی که درگیر کرونا است را ممنوع نموده و افرادی که از این منطقه ها قصد ورود به پکن را دارند باید آزمایش منفی کرونای خود را ارائه دهند.

افزایش محدودیت های اعمالی نشان میدهد که کشوری مانند چین که یکی از برترین الگوهای کنترل کرونا در جهان به شمار میرود نیز به واسطه قدرت سرایت بالای سویه دلتا با چالش های زیادی در مهار این ویروس روبرو است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1939

به "شیوع دوباره کرونا در شمال چین، دستور قرنطینه هزاران نفر صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع دوباره کرونا در شمال چین، دستور قرنطینه هزاران نفر صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید