فهرست مبتلایان به کرونا در بوشهر تغییری نکرد، 47 بیمار بهبود یافتند

به گزارش تور یونان ارزان، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان برای دومین روز پیاپی تغییری نکرده و تعداد بیماران همان 55 نفر است.

فهرست مبتلایان به کرونا در بوشهر تغییری نکرد، 47 بیمار بهبود یافتند

به گزارش از ، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس اعلام رسمی وزارت بهداشت تا روز یکشنبه سوم فروردین 99، تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان برای دومین روز پیاپی تغییری نکرد و تعداد مبتلایان همان 55 نفر است.

او افزود: تا امروز 66 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری شده اند که 47 نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند، و چهار نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: با توجه به لغو برخی پروازها، نمونه های آزمایش بیماران به صورت زمینی به تهران فرستاده شده است بنابراین نتایج آزمایش های دو روز اخیر با تأخیر اعلام خواهد شد.

کشمیری مطرح نمود: امسال احترام به بزرگترها، نرفتن خدمت ایشان است و به این کار ناقل ویروس کرونا به سالمندان نباشیم.

او گفت: جان همه انسان ها باید برایمان مهم باشد و با تردد غیرضروری جان کسی را به خطر نیندازیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مردم خواست بیماری کرونا ویروس و مسائل ناشی از انتقال آن را میان دیگران جدی بگیرند و با سفر کردن های غیرضروری سفیر مرگ و بیماری برای دیگران نباشند.

کشمیری با تاکید دوباره بر ماندن در خانه، گفت: مردم توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت علامت دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی بروند تا زنجیره انتقال قطع شود.

او همچنین از هم استانی ها دعوت کرد با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی تشخیص کرونا شرکت کنند و با ورود اطلاعات صحیح در راستا شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 971

به "فهرست مبتلایان به کرونا در بوشهر تغییری نکرد، 47 بیمار بهبود یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست مبتلایان به کرونا در بوشهر تغییری نکرد، 47 بیمار بهبود یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید