قرارداد مارک ویلموتس سوال از وزیر ورزش را کلید زد

به گزارش تور یونان ارزان، رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس از کلید خوردن طرح سوال از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان،اطلاع داد.

قرارداد مارک ویلموتس سوال از وزیر ورزش را کلید زد

احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، با اشاره به جریمه بیش از 6 میلیون یورویی بابت قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال، گفت: طبق گزارشات واصله بعضی روابط ناسالم در پشت پرده این قرارداد وجود داشته که ما قصد داریم این پرونده را در کمیسیون اصل 90 به شکل جدی مورد آنالیز قرار دهیم تا با مقصرین این مسئله برخورد گردد.

وی با تاکید بر اینکه انعقاد قراردادهای بدون پشتوانه حقوقی در فوتبال موجب خسارت های زیادی به بیت المال شده، اضافه کرد: طرح سئوال از وزیر ورزش در رابطه با قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کلید خورد.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه در انعقاد چنین قراردادهایی باید از اشخاص حقوقی توانمند استفاده گردد، ادامه داد: تا شاهد چنین مسائلی نباشیم و شرایط برای سوء استفاده بعضی افراد فراهم نگردد.

راستینه توضیح داد: نمایندگان مجلس این پرونده را تا به نتیجه رسیدن دنبال خواهند کرد و در زمینه حق مردم، مجلس به هیچ عنوان کوتاه نمی آید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1261

به "قرارداد مارک ویلموتس سوال از وزیر ورزش را کلید زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد مارک ویلموتس سوال از وزیر ورزش را کلید زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید