لابی گری آمازون برای تصویب نشدن قوانین سختگیرانه در اروپا

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وب سایت پولیتیکو اسنادی را فاش نموده که نشان می دهد آمازون علیه قوانین سختگیرانه تر اتحادیه اروپا برای ردیابی کوکی های مرورگر و دیگر اشکال جمع آوری اطلاعات از وب سایت ها لابی نموده است.

لابی گری آمازون برای تصویب نشدن قوانین سختگیرانه در اروپا

با ما سفر کنید و با قیمت های تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اسناد داخلی آمازون نشان می دهد، این شرکت از کوشش ها جهت کاهش پشتیبانی اعضای مجلس اتحادیه اروپا از قوانین سختگیرانه تر در قوانین حوزه حفظ حریم شخصی آنلاین (ePrivacy) اظهار رضایت نموده است.

در این اسناد آمده است: کمپین ما تضمین کرد پشتیبانی اعضای اتحادیه اروپا از قانون پیشنهادیePrivacy کاهش یابد. هدف ما تضعیف موقعیت مجلس اتحادیه اروپا در مقابل شورای این منطقه است که به نظر می رسد موضع نرم تری نسبت به این صنعت دارد.

قوانین مذکور هنوز در مرحله آنالیز هستند اما در صورت تصویب، جایگزین قوانین فعلی می شوند. تهیه کنندگان سرویس های اینترنت و وب سایت ها از جمله آمازون و شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر برای جمع آوری و استفاده از اطلاعات مشتریان خود ملزم به رعایت آنها هستند.

این خبر در حالی منتشر شده که چندی قبل فرانسه جریمه ای 35 میلیون یورویی برای آمازون و 100 میلیون یورویی برای گوگل مشخص کرد زیرا قوانین مربوط به کوکی های ردیابی کاربران را زیر پا گذشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1450

به "لابی گری آمازون برای تصویب نشدن قوانین سختگیرانه در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لابی گری آمازون برای تصویب نشدن قوانین سختگیرانه در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید