مجید نامجومطلق: تیم هم نمی گرفتم از کمیته فنی استقلال بیرون می آمدم، خیلی از مسائل چیزی نبود که فکر می کردم

به گزارش تور یونان ارزان، مجید نامجومطلق، عضو پیشین کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: خیلی از مسائل در کمیته فنی باشگاه استقلال با چیزی که من فکر می کردم تفاوت داشت.

مجید نامجومطلق: تیم هم نمی گرفتم از کمیته فنی استقلال بیرون می آمدم، خیلی از مسائل چیزی نبود که فکر می کردم

مجید نامجومطلق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد کناره گیری از کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: بعد از اینکه در شهرداری ماهشهر مشغول به کار شدم، باید از کمیته فنی بیرون می آمدم. البته من قبلاً هم چنین تصمیمی را گرفته بودم و اگر تیم هم نمی گرفتم، از کمیته فنی استقلال بیرون می آمدم. در کمیته فنی چیزی که فکر می کردم اتفاق نیفتاد و صحبت هایی که در مورد اختیارات و برخی مسائل دیگر انجام شد، با چیزی که من دیدم تفاوت داشت.

عضو پیشین کمیته فنی باشگاه استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: آقای فتحی (سرپرست باشگاه استقلال) برای تیم زحمت می کشد و شاید انتظار ما بالا بوده است. جلسات خوبی هم برگزار گردید، ولی در مجموع خیلی از مسائل در کمیته فنی، با چیزی که من فکر می کردم تفاوت داشت. در نهایت هم شرایط طوری پیش رفت که کناره گیری کردم.

وی در خصوص اینکه آیا بحث اضافه شدن فرهاد مجیدی و مربی خارجی در کمیته فنی مطرح شده بود، توضیح داد: بحث مربی خارجی مطرح شد و قرار بود رزومه این مربی را به کمیته فنی هم بدهند، ولی بحث حضور مجیدی تا زمانی که من بودم، مطرح نشد. البته باید بگویم که حضور مجیدی در کادر فنی اتفاق خوبی بود و فرهاد می تواند به استقلال یاری کند و طرفداران بیشتری را هم به استادیوم بکشاند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 207

به "مجید نامجومطلق: تیم هم نمی گرفتم از کمیته فنی استقلال بیرون می آمدم، خیلی از مسائل چیزی نبود که فکر می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید نامجومطلق: تیم هم نمی گرفتم از کمیته فنی استقلال بیرون می آمدم، خیلی از مسائل چیزی نبود که فکر می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید