مرادی فینالیست شد، شانس کسب سه مدال برنز

به گزارش تور یونان ارزان، جواد مرادی به فینال وزن منهای 81کیلوگرم رقابت های قهرمانی جوانان آسیا راه یافت.

مرادی فینالیست شد، شانس کسب سه مدال برنز

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، در روز پایانی رقابت های جودو قهرمانی قاره کهن که در شهر بیشکک کشور قرقیزستان در حال پیگیری است در وزن منهای 81کیلوگرم جوانان جواد مرادی نماینده کشور میزبان را در نیمه نهایی ایپون کرد و فینالیست شد.

مرادی در نخستین مبارزه خود جودوکار چین تایپه را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و در دومین مبارزه خود جودوکار قزاق را با شکست بدرقه کرد، مرادی در نیمه نهایی ارلان شروف از کشور میزبان را ایپون کرد و فینالیست شد.

در روز پایانی رقابت های جودو قهرمانی قاره کهن که در شهر بیشکک کشور قرقیزستان در حال پیگیری است در وزن منهای 90 کیلوگرم جوانان قاسم باغچقی که در نخستین مبارزه جودوکار قزاق را با شکست بدرقه کرد و با قبول شکست برابر جودوکار ازبک به جدول شانس مجدد راه یافت، باغچقی در نخستین مبارزه خود در جدول شانس مجدد نماینده چین تایپه را مغلوب کرد و به یک قدمی کسب نشان برنز رسید.

در وزن منهای 70 کیلوگرم دختران مریم بربط در نخستین مبارزه خود مغلوب جودوکار ازبک شد و در جدول شانس مجدد نماینده ازبکستان را مغلوب کرد و برای کسب نشان برنز روی تاتامی می رود.

در وزن منهای 78 کیلوگرم دختران زهرا باقری پس از استراحت در دور نخست، مغلوب جودوکار ژاپنی شد و در جدول شانس مجدد نماینده کشور میزبان را از پیش رو برداشت و به یک قدمی برنز رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 897

به "مرادی فینالیست شد، شانس کسب سه مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی فینالیست شد، شانس کسب سه مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید