مقام دولت افغانستان: محل برگزاری دور دوم مذاکرات با طالبان بزودی تعیین می گردد

به گزارش تور یونان ارزان، درحالیکه طالبان تاکید دارد دور بعدی مذاکرات صلح همچنان در قطر خواهد بود رئیس تیم مذاکره کننده دولت افغانستان گفت که محل دور دوم مذاکرات بزودی تعیین می شود.

مقام دولت افغانستان: محل برگزاری دور دوم مذاکرات با طالبان بزودی تعیین می گردد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، معصوم استانکزی رئیس تیم مذاکره کننده دولت افغانستان با طالبان در ملاقات با عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان گفت: در روزهای نزدیک، محل برگزاری دور دوم گفت وگوهای صلح معین خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

استانکزی در این ملاقات همچنین عبدالله را در جریان جزئیات فعالیت ها، تصمیمات، روش کار و نتایج گفت وگوهای 3 ماهه با طالبان قرار داد.

رئیس تیم مذاکره کننده دولت افغانستان اضافه نمود: در اوایل مذاکرات طرف مقابل فکر می کرد که هیئت ما از گروه های مختلف نمایندگی می نماید، اما ما ثابت کردیم که از فرد و گروه خاصی نمایندگی نمی کنیم، بلکه از کلیت جمهوری اسلامی افغانستان و از تمام اقشار جامعه نمایندگی می نمائیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

استانکزی در حالی گفته که بزودی محل دور دوم مذاکرات معین می گردد که طالبان با رد درخواست دولت افغانستان برای انتقال مذاکرات از قطر به داخل خاک افغانستان تاکید نمود که دور بعدی مذاکرات نیز در قطر برگزار خواهد شد.

پیش از این عبدالله نیز در واکنش به پافشاری دولت افغانستان برای انتقال محل مذاکرات تصریح نموده بود که محل برگزاری مذاکرات نباید مانع گفت وگوهای صلح گردد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1456

به "مقام دولت افغانستان: محل برگزاری دور دوم مذاکرات با طالبان بزودی تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام دولت افغانستان: محل برگزاری دور دوم مذاکرات با طالبان بزودی تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید