مهلت ثبت نام دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

به گزارش تور یونان ارزان، پذیرفته شدگان سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی مهر ماه 99 از 10 تا 15 شهریور ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود در دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پذیرفته شدگان سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی مهر ماه 99 از 10 شهریور ماه 99 تا 15 شهریور ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام اینترنی و تکمیل و اسکن فرم ها و مدارک ثبت نا می خود با مراجعه به سایت sipad.tums.ac.ir/stdnew و وارد کردن کد ملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور، اقدام نمایند.

به دلیل تداخل ثبت نام از پذیرفته شدگان سایر مقاطع، بازه زمانی اعلام شده تمدید نخواهد شد و کسانی که پیروز به تکمیل مدارک و تائید نهایی ثبت نام نشوند، به هیچ وجه به گروه های آموزشی جهت آغاز دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت نام آن ها نیز به منزله انصراف تلقی شده و جهت معرفی جایگزین به وزارتخانه اعلام خواهد شد.

لازم است پذیرفته شدگان حتماً قبل از ثبت نام اینترنتی برای تکمیل فرم های آنالیز صلاحیت عمومی (گزینش دستیاری): به سایت https://sajed.tums.ac.ir/Account/Login?ReturnUrl=%2 f مراجعه و اقدام نمایند.

مدارک مورد احتیاج جهت ثبت نام اینترنتی

اسکن سند تعهد محضری ثبت شده در دفاتر اسناد رسمی کشور به همراه حکم کارگزینی و فیش حقوقی ضامنین یا وثیقه ملکی سپرده شده بر اساس سهمیه قبولی، فرم اخذ سند تعهد محضری از پذیرفته شدگان آزاد آزمون دستیار فوق تخصصی، فرم اخذ وثیقه ملکی از از پذیرفته شدگان آزاد آزمون دستیار فوق تخصصی، فرم اخذ سند تعهد محضری از پذیرفته شدگان در آزمون دستیار فوق تخصصی (مخصوص مستخدمین دانشگاه های علوم پزشکی)، فرم اخذ سند تعهد محضری از پذیرفته شدگان در آزمون دستیار فوق تخصصی (مخصوص اعضای هیأت علمی)، فرم اخذ سند تعهد محضری موضوع پذیرفته شدگان با سهمیه بومی مناطق محروم تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی در آزمون دستیار فوق تخصصی برای ثبت نام لازم است.

برای دریافت فرم های اسناد تعهد محضری و وثیقه ملکی اینجا و برای دریافت فرم دانشجویان بومی مناطق محروم اینجا کلیک کنید و برای اطلاع از نحوه تنظیم سند تعهد محضری، سپردن وثیقه ملکی و شرایط ضامنین به سایت امور حقوقی دانشگاه به آدرس https://vcmdrp.tums.ac.ir/content/5097/ مراجعه کنید.

همچنین تکمیل و امضای فرم های ثبت نامی 1-2-3 (دریافت فرم 1، فرم 2، فرم 3)، تصویر انتها و یا گواهی مبنی براتمام تعهدات قانونی (ضریب کا) تا 31 شهریور ماه 99 صادر شده از معاونت درمان یا مرکز امور هیات علمی وزارت متبوع برای کسانی که به صورت مشروط ثبت نام نموده اند، شناسنامه (از تمام صفحات) - کارت ملی و عکس 3 در 4 (با فرمت JPEG و حجم کمتر از 50 KB)، موافقت نامه بدون قید وشرط از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل (لازم به ذکراست مستخدمین رسمی و پیمانی ملزم به اسکن مدرک فوق هستند)، تسویه صندوق رفاه مقطع تخصص، رونوشت حکم ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق برای مستخدمین رسمی، پیمانی وزراتخانه ها، سازمان ها و نهاد ها (درصورت آماده نبودن در حین ارائه اصل مدارک تحویل گردد) لازم است.

تحصیل و آموزش پذیرفته شدگانی که محل استخدام آن ها غیر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، با شهریه خواهد بود و برای دریافت شهریه با محل استخدام آن ها مکاتبه خواهد شد و در صورت عدم پرداخت شهریه توسط محل استخدام، دستیار موظف به پرداخت شهریه است.

ثبت نام نمایندگان جهت اطلاع از زمان معین محل مراکز آموزشی به سایت دانشکده پزشکی medicine.tums.ac.ir پزشکی مراجعه و یا با گروه ها حاصل نمایند. اسامی پذیرفته شدگانی که ثبت نام آن ها تایید نگردیده و پرینت ثبت نام تایید شده برای آن ها صادر نشده جهت تقسیم به دانشکده معرفی نخواهند شد.

لازم است جهت آگاهی از تکمیل بودن و تائید مدارک ثبت نامی پس از ارسال مدارک به وسیله اینترنتی مجدداً برای پی گیری مراحل ثبت نام به سایت مراجعه تا پیغام ثبت نام انجام شد را مشاهده و فرم تاییدیه ثبت نام موقت را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1265

به "مهلت ثبت نام دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید